Minievent: Fisketävling!

 


Nu startar vi igång med något nytt, för att ha FLER event så startar vi nu upp Minievent som kommer ske en gång i veckan! Lika så med stora event. Så det kommer alltså vara 2 event i veckan. Men minieventen kommer gå ganska fort, de kommer inte vara lika avancerade som de stora eventen, och kommer heller inte ta lika långt tid! Den lilla apan som står för minitävlingar kommer dock inte finnas på dessa minievent. Saken med 'Minievent' är också att det ALLTID kommer vara på samma dag och tid. Nämligen Tisdag kl 17!


 
Ett önskemål om att vi ska ha ett event i GÅD är nu fixat! Dock kommer det ske större event i GÅD i framtiden, men vi börjar såhär!

På detta event så blir det fisketävling! För dig som kan komma in i GÅD, och har utfört tillräckligt många uppdrag för att kunna fiska är detta event till! Vi kommer säga klara färdiga GÅ och sen får ni börja fiska. Försten till 5 fiskade fiskar vinner! Denna gången kommer det bli mästare, men i andra fall så kanske det blir Star Coins :D 

ALLTSÅ:

Datum: TISDAG (som vanligt) 22:e Januari
Tid: 17.00 (som vanligt)
Medtag: Fiskespö och glatt humör!
Viktig regel: Du får inte ha fiskat på hela dagen.
PS: Glöm inte ditt fiskespö i garderoben! DS
 
 
 
Missa inte eventet på Lördag kl 16.00! Då firar vi att OP funnits i hela 6 månader! Läs mer om detta event här.
 
/L

Lilly Underwood

Hej Lily :D Kanske kommer att avra med på Awards iallafall! Ska försöka ordna det, så jag kanske kommer (;
Ses <3 // Lilly Underwood

Samantha Skywater

Jag har en fråga om detta Fiskeevent... Jag står ju i kö OP. Men jag undrar on jag kan få vara med endå? Kram Sam

Svar: Tyvärr! Endast för OP-medlemmar.
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-15 | 20:09:20
http://starstablesam.blogg.se
Rebecca Longside

Alltså, jag är inte heller med i OP Samantha men står på kö. Om man är med i en klubb, så brukar man chatta i "klubbchatt" om du inte är med i den klubben kan du inte chatta i "klubbchatten". Så jag tror inte det går... Men annars tror jag att du skulle få :)

2013-01-15 | 20:37:21
http://starstablerebbe.bloggo.nu
Samantha Skywater

OP kön går ju fortfarande jättesakta :(

/S

2013-01-18 | 19:03:13
http://starstablesam.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: