OP kön - STOPPAD

Nu gör vi något stort i OP's historia, vi tänker sätta stopp för OP-kön.
 
Ni har nog redan märkt att OP kön har blivit stoppad. Ja det är så här, många klagar på att det kommer in en massa medlemmar hela tiden, och att de knappt hinner lära känna dem fören det kommer nya. Så vill vi inte att det ska va, vi vill vara en klubb där alla känner alla! Dessutom är det mkt meck och jobb, men även struligt med en kö. Därför så får dem som stå på kö just nu gå med i klubben, men ingen får sättas upp där mer från och med nu. Så listan kommer alltså inte bli högre än vad den är nu. 
 
Men hur ska vi då få nya medlemmar när hela denna kön försvunnit?

Ja det är frågan. Men det är ett lååångt tag tills dess så det kan vi börja fundera på då. Men förmodligen kommer vi att ha kö efter sommaren igen, men då kommer inte vem som helst kunna ställa upp sig där, utan de måste göra ett bra intryck på oss först. 
 
Vi hoppas att ni kan förstå detta, och att ni tycker det är bra! Så var stolta pantrar, var stolta att ni är med i Ocean Panthers, där alla är en familj! :D

Alicia Starbear

tjuuu där blev jag först lite rädd
Men bra att ni gör så tycker jag med =)

2013-06-30 | 09:40:00
Maggie Sunbear

Jag står på kön va? För jag frågade för längesedan och du sa att jag stod på kö

Svar: Japp
oceanpanthers.blogg.se

2013-07-02 | 21:56:58
Lilly Youngland

Jag mejlade för rätt längesen men jag står inte med i kön :(

2013-07-05 | 14:42:22
Alicia Mistson

Hej jag vill va med i OP! kan du ställ mig i kö

2013-08-11 | 12:30:53

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: