Ridläger nästa vecka!

Hej alla glada! Nästa vecka kommer OP att ha ridläger! Kul va? Våra fantastiska ridlärare kommer att hålla dels i några ridlektioner, ni kommer få stå ut med mig och så kommer det ske en stor tävling i slutet på veckan! All info publiceras denna helg :)



Men jag undrar - finns det några av er medlemmar som skulle vilja hålla ett event någon av dessa dagar? Du och tillsammans med din kompis kanske? Nu har du chansen!! Maila [email protected]. I mailet ska det finnas ditt/era namn, vad ni vill göra, dag och när. Jag kommer endast acceptera event som låter välordnade och verkar ha bra struktur. Så tänk på att tänka efter rejält vad det är du vill göra och se till att det framförs i mailet på ett bra sätt! :D

ha det bra!


Matilda Sweetstone

Hej lily du mst rensa din mejl för jag kan vara med i klubben nu! <3 c:

2013-08-02 | 13:19:10
http://JorviksMatilda.bloggo.nu

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: