Event: OP Awards!

Idé från DBC med godkännelse för utförande.
 

Woho! Om bara några dagar så har OP funnits i ett helt halvår! Fattar ni?! 6 månader har OP funnits och det firar vi med ett stort event med Ocean Panthers Awards! Det är dags för oss att utse OP's nobelpristagare!....Nej, jag bara skojar. Vi kommer hylla vissa personer i klubben genom att ge priser till dem!
 


Vi kommer dela ut priser i följande kategorier:
 
Bästa vännen
Humoristiskast
Positivast
Smartast
Fantasifullast
Socialast


Det är ju trotts allt OP's halvårsdag, så festande, lite mer festande och ännu lite till festande blir det! Vi kommer dansa, garva, leka haha och ha superskoj! Men du har bara chans att vinna pris om du kommer på detta event. Så vi hoppas supermycket att så många som möjligt kommer. För då kan det bli svinkul! Kanske kan vi slå highscoret på 29 personer? 
 
 
Datum: 18/1 19/1!
Tid: 17.00-19.00
Samling: Biblioteket på Vingården
Klädsel: Det finaste du har (Kavaj med annat ord!)
Övrigt: GLATT HUMÖR och bli inte ledsen om du inte vinner pris!
 

 
Hur väljer vi pristagare då? Jo röstningen kommer gå till såhär!
 
1. Du väljer vem du vill rösta på i kategorierna ovan
2. Du mailar svaren till mail via ss-post
3. Jag räknar rösterna och sen kommer vi utropa vinnarna på en bra plats!
 

Haha, för en gångs skull kommer jag då ha en rensad brevlåda ^^

 
Tävlingen? Jadu! Den får du veta där! Priset är hemligt ;3



Hoppas ni kommer för det kan bli SHIIIITKUUUL! Jag har massa roliga ideér på G!
 
 
 
 
 
 

Mary Northwood

ohhh yeaaa!kul!kan kanske komma.det e alltid krongligt på fredagar,men ska verkligen försöka!:D

Tove Starson

Ni kan räkna med mig att jag kmr!
Men Lily jag har ju vart så mkt i OP!
Tänk om igen röstar HAHAH.
/Tove Starson

2013-01-07 | 10:32:38
http://Toveellen.blogg.se
Cornelia Silvernight

kan tyvärr inte komma för jag rider då.
Men om det är någon speciel info i detta event så skulle du väll kunna säga det till mig sedan

2013-01-07 | 10:40:55
http://www.silvernightclub.n.nu
Amanda Rainwood

Låter kul! D: Tyvärr är det ett gäng före mig i OP listan.. (Mer än 50 för att vara med exakt xD)

2013-01-07 | 11:07:32
Lova Nightwater

Ohh, hoppas jah kan komma c:
Antagligen får jah inget pris (xD) men det är jue kul att komma 8)
Men bara en fråga: Ska man rösta på plats (elr vad man säger) elr innan "eventet"?

Svar: På plats röstar du!
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-07 | 11:54:00
Siri Silverstorm

Ohhhh, jag SKA bara komma!!!!!!!!!!!!! Om jag gör något då måste jag säga att jag inte vill, vet redan vem jag ska rösta på!! :D

2013-01-07 | 13:15:14
http://sirilingvall.blogg.se
Samantha Skywater

Jag kommer gärna... men Lily 1 fråga. måste man vara medlem i OP för att vara med och tävla/i bibloteket? Jag är ju inte det :( Kan du lägga mig i OP kön?

Svar: Tyvärr, man måste vara medlem! Sätter upp dig.
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-07 | 17:27:27
http://starstablesam.blogg.se
Ellisen<3

Får man komma även om man ej är med men man ska gå med och står i kö??

//E&L

Svar: Tyvärr! D;
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-08 | 17:48:15
http://flowerbellstarstable.blogg.se
Nichole Starrock

OMG!!! yeeeah jag kommer ABSOLUUUUTE att komma! :D:D detta kan man ju absolut ine missa! :D:D

2013-01-08 | 18:37:34
http://starstablenichole.blogg.se/
Maaaaaaaandy Moonnightbacon :3

Jag kommer till 80 % :D <3

2013-01-18 | 18:44:52

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: