NYTT KÖSYSTEM

Som ni nog sett har ni hoppat ned en himla massa platser på kön, bra va? Nu kommer vi införa ett system, så att det går fortare för er att få möjlighet att gå med. Från och med idag så kommer alla på plats 1-20 kunna gå med i OP. Oavsett om vi så har 1 plats ledig eller 10, det gäller att vara först till kvarn. Såå om du står på ex 19:e plats och vi stöter på varandra, du vill gå med och det finns plats - då blir du inbjuden. Förstår ni? Så det är bara om det finns plats, om det inte finns det får vi hoppas att det finns det nästa gång vi ses, då är det bara att bita ihop.
 
Andra listan fortsätter som den gör, men där ställs 20 st upp varje vecka. Så om du ex står på plats 40 kommer du med om 2 veckor förhoppningsvis :D Eller i alla fall så kommer du KUNNA gå med då. 
 
De som står på andra listan kan gå när som - om det finns plats. Den används för att vi ska göra plats åt dem som står på listan. (så det är i princip samma sak där xd)
 
Frågor? Tveka inte att höra av dig!

 

Diana Flowerpie

Iiih jag längtar :D

2013-07-27 | 12:50:41
Alicia Starbear

Hej Lily! Så du menar att om jag typ hade vart på 5:e plats i Kön och jag träffar på dig , vilket jag brukar göra så typ säger jag elr du kollar att jag verkligen står i kön och kan få en plats i klubben?

MvH Alicia Starbear

2013-08-04 | 08:44:14
Alicia Starbear

Hej Lily! Så du menar att om jag typ hade vart på 5:e plats i Kön och jag träffar på dig , vilket jag brukar göra så typ säger jag elr du kollar att jag verkligen står i kön och kan få en plats i klubben?

MvH Alicia Starbear

2013-08-04 | 08:44:16
Alicia Starbear

Hej Lily! Så du menar att om jag typ hade vart på 5:e plats i Kön och jag träffar på dig , vilket jag brukar göra så typ säger jag elr du kollar att jag verkligen står i kön och kan få en plats i klubben?

MvH Alicia Starbear

2013-08-04 | 08:44:17
Alicia Starbear

Woops det skulle inte va s många

2013-08-04 | 08:45:06

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: