KLUBBMÄSTERSKAP

 Hela nästa vecka är det bara tävlingar som gäller. Vi ska nämligen ha Klubbmästerskap med OP! Tävlingar från måndag till fredag nonstop! På fredagen blir det en spännande final då pantrar som kvalificerat sig innan i veckan kommer tävla mot varandra, men även 2 wildcards kommer kvalificierats som är de 2 som samlat ihop mest poäng under hela veckan. (alltså av de som inte redan kvalifierats) Så det gäller att samla ihop så många poäng som möjligt, även ni som redan är kvalificerade kan samla poäng, eftersom de läggs ihop på fredagen! 


Här nedan står lite info ni kan behöva veta, om det är värsta kinesiskan för er så håll bara koll på samling, vad vi ska göra och när. Det är allt ni behöver veta c: poängsystem mm är bara om ni är nyfikna på hur det bedöms.  

Championat uppstår kl 18 då detta börjar. Men VILL MAN VARA MED PÅ EVENTET SÅ FÅR MAN SKIPPA CHAMPIONATEN! Event är trotts allt inte ofta, KM-vecka kanske 2 ggr om året. Championat är ungefär 1000 gånger om året. 


 

 • Baronessans hoppbana 1, 2 & 3. Bäst tid gäller, 30 minuter på sig •

Bana 1: 1:a 8p, 2:a 5p 3:a 3p 4:a  2p 5:a 1p

Bana 2: 1:a 8p, 2:a 5p 3:a 3p 4:a  2p 5:a 1p

Bana 3: 1:a 8p, 2:a 5p 3:a 3p 4:a  2p 5:a 1p

Poäng läggs ihop, de 2 som har mest poäng sammanlagt blir direktkvalificerade.  ALLA poäng räknas och läggs ihop (till wildcard!)

 

TID: 18.00

SAMLING: Ridhuset


 

 

 • Ett försök per bana, Gosets ridspår, Marleys hoppbana, Willls race & Hollow woods racet •

Godset: 1:a 5p, 2:a 3p 3:a 1p

Marleys: 1:a 5p, 2:a 3p 3:a 1p

Wills race: 1:a 5p, 2:a 3p 3:a 1p

Hollow Woods: 1:a 5p, 2:a 3p 3:a 1p

Poäng läggs ihop, de 2 som har mest poäng sammanlagt blir direktkvalificerade.  ALLA poäng räknas och läggs ihop (till wildcard!)

TID: 18.00

SAMLING: Vingården


 

 • Pole Bending apocalypse, bäst tid gäller. 15 minuter på sig. •

1:a 6 p

2:a 4p

3:a 3p

4:a 2p

5:a 1p

 

TID: 18.00

SAMLING: Mr andersson

 


 • Westerntema, bäst tid gäller. Barrel race 10 minuter, Pole Bending 10 minuter •

Barrel race:  1:a 5p, 2:a 3p, 2:a 3p, 1:a 2p

Pole Bending:  1:a 5p, 2:a 3p, 2:a 3p, 1:a 2p

Poäng läggs ihop, de 2 som har mest poäng denna dag sammanlagt blir direktkvalificerade.  ALLA poäng räknas och läggs ihop (till wildcard och ev finalen!)

 

TID: 18.00

SAMLING: Marleys

 


 

 

Kvartsfinal: Firgrovebanan, Den svåra skogsbanan, skogsbanan andra hållet  15 minuter – FEM UT

Semifinal:  Stilhoppning – TRE UT Baronessans hoppbana nr 3

Final: Kaninracet, minst tid. 20 minuter på sig

 

TID: 18.00

SAMLING: Minka

 

 



 

Det kommer bli sjukt kul, och spännande! Memorera tiderna i huvudet och kom varje dag för större chans att vinna :D Priset är inte bestämt än, men vi ska ha ngt fint! Vid frågor ang detta, maila oss! OCH självklart får ALLA  komma och titta på fredagens final o heja! :D

 

 
 

 


Looooolli <33

Haha, det var en ÄNDA kinesiska som ni sa ;) Men aja fattar VART vi ska samlas och NÄR i alla fall :D

2013-06-23 | 18:03:30
http://starstableryttarna.blogg.se
Ulrike goldhill

awesome! Men kolla här.. jag kommer vara på träningsläger IRL onsdag torsdag fredag, och på tisdag tränar jag för bo jenå, men kan jag kanske vara med på månddag som utomtävlan för kul lixom :)

2013-06-23 | 18:54:55
Ellen Bluestorm

Ingen dressyr?!?

Svar: Nej tyvärr, vi är inte speciellt erfarna på att bedöma dressyr :/
oceanpanthers.blogg.se

2013-06-23 | 21:24:24
Amanda Silverfield

ehum....ska man ha sina snabbaste kläder alltså tävlingskläderna elr ska man ha fina kläder typ ''hopp'' tävlings kläder?? :)

2013-06-24 | 16:23:26
http://AmandaSilverfield.bloggo.nu
Tove Mcfield ♥

Alla sagor har sitt slut. Jag har varit med i Ocean Panthers i snart 3 månader. Och du ska veta att det här har varit dom bästa månaderna någonsin. Ni stöttar mig. Ni peppar mig. Och VI har allmänt roligt tillsammans. Men min saga med Ocean Panthers tar slut här. Jag tar ett nytt steg in i en annan klubb vid namn Comet Hearts. Men du ska veta att Ocean Panthers är den bästa klubben jag någonsin har varit med i ♥


♥2013-04/9 ~ 2013-06/24♥

Svar: VAA, NEJJJJJ :(
oceanpanthers.blogg.se

2013-06-24 | 18:01:18
http://daisydale.blogg.se
Mandy Moonnight

VAR ÄR NI? Det skulle ju börja 18.00 och alla står samlade utom.. ni..?

2013-06-24 | 18:04:55
Maggie Snowstar

MEN TOVE NEJE! <3

2013-06-24 | 18:06:06
Maggie Snowstar

Förresten jag kan inte komma för några anledningar.
1, Jag måste laga mat typ nu
2, Jag har gråtit i 2 timmar
3, Jag har ont i kroppen
4, Mår lite sådär över en sak
5, Har suttit vid datorn sedan kvart i 3

Men nästa event ska jag vara med på! Det har jag lovat mig själv hoho. Men vi ses väl på nästa event isåfall :)

2013-06-24 | 18:08:00

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: