Nya tag!

Som nog de flesta har sett så har tyvärr vår käre klubbledare Steff gått ur. Det är av lite olika anledningar, men bland annat att hon vill skapa egen klubb. 
 
Klubbens stämning är väldigt dålig just nu pga många bråk, många tycker att vi ska "pausa" med OP och slänga ut alla medlemmar och bjuda in de efter sommaren igen, asså, det är det löjligaste jag hört. Om ingen vill vara med kan man ju lika gärna upplösa klubben? 

Men nej, jag är en positiv människa. Vi ska ta nya tag och dessutom så får vi ju inte missa den 17:e juli, då Ocean Panthers faktiskt funnits i ETT HELT ÅR!!! Vi kommer att fira myyyycket, jag har redan nu fått godkännelse till att spela så mycket jag vill den dagen, eftersom den är speciell :3 Så jag, eller rättare sagt VI ska se till att alla är på bra humör tills dess, och fortsätta vara det efteråt! För vi ska ha världens bästa klubbfödelsedag, right? ;D
 
 

donna

vad heter hennes klubb egentligen om hon nu har en

2013-07-07 | 19:30:08
BACON FÅR PANIK

BACON HAR PANIK LILY D;

2013-07-07 | 20:51:18
Samantha Skywater

Åhh! Tack Lilsner! <3 N uska OP bli en glad klubb igen!

2013-07-08 | 12:08:22
http://starstablesam.blogg.se
Patricia Snowwater

Lily, Jag tycker det är sorgligt. Behöver du ingen medhjälpare. Med en så här stor och populär klubb. Kommer du klar dig?

2013-07-08 | 16:26:18

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: