Hur vi hade det på event: MARATON!

 
Wiha! Har precis haft maraton med klubben :D Det var jättekul haha! Dock var det inte så många som kom. Synd!

Vi samlades först på Cafe Pinta där jag informerade lite om dagens event! När alla var redo begedde vi oss till Fort Pinta bron. :)

 
Sen gick starten! Jag startade genom att "ringa hem". Så fort jag försvann från deras skärmar så fick de lov att starta. :D 


De galopperade i full galopp!

De red först till Marleys, där Steff stod och kontrollerade så att alla passerade. Efter det red de till Valedalebron, där jag stod!

Cornelia kom först på denna kontrollen!


Efter det kom Bella och Nichole :D


När alla ridit förbi mig, ringde jag hem till Fort Pinta igen! Efter Valedalebron skulle de nämligen till Minka i Firgrove, där Steff stod. Och efter det till mål i Fort Pinta. Så jag gjorde mig redo!


Och vinnaren, blev Cornelia!


Bella :D


Och till sist men inte minst, Hanna och Nichole! :D


Alla vart jätteglada haha. Men vi hade ett problem. Steffi, som stod vid b.la. Minka i Firgrove hade inte sett Cornelia passera. Men hon påstod att hon hade ridit förbi Steffi. Frågan vet vi fortfarande inte svar på, vi vet inte om hon ljög eller ej. Men vi bestämde att både Cornelia och Bella fick bli mästare, men vem de skulle få bjuda in till klubben gjorde vi en utslagstävling om!


Alla backade undan för Bella och Cornelia..


De skulle rida till Marleys och tillbaka, där stod Steff! Det är Stephanie Snowhall som fotat dessa bilder! Det var sjuuuuukt lika mellan Bella och Cornelia. Rysligt spännande tyckte vi att det var i Fort Pinta! XD


Medans vi väntade beundrades vi av alla DBC:are som verkade ha event O.O De var ju typ 20 stycken! Här stod vi med knappt 7 pers liksom haha! Hoppas ni hade kul ;3 <3


MÅLFOTO
Det var sjukt jämnt! Men båda kämpade tappert! Men tillslut var det Cornelia som fick välja att bjuda in någon. Hon valde Jenny Kittengirl, men hon är inte inbjuden än!

 
Men eventet var inte klart, nej lilla tävlingen var kvar haha :D Ni vet den som vi har på varje event. Nu var vi liiite fler iaf c;


Tävlingen gick ut på att de skulle springa runt "shopgbyggnaden" 3 varv. Försten vann! Simpel men rolig tävling :D

 
Starten!


1:a varvet... Då ledde Hanna med Nichole tätt inpå!



Men tillslut var det Nichole som vann med rätt stor marginal! Hon vann mästare i 2 veckor. :D

 
Efter det sa vi tack och adjö och där slutade eventet :D Det var jättekul och tack alla som var med! Se nu till att inte missa vårat senaste event som kommer ske om lite mer om två veckor, OCEAN PANTHERS AWARDS!
 
 
 

Siri Silverstorm

Grattis Cornelia!! Super grattis!! Hurra!! ♥ :D

2013-01-09 | 19:13:27
http://sirilingvall.blogg.se
Siri Silverstorm

Önskar jag också var med. Men hade data förbud :( Dumma mamma!!

2013-01-11 | 20:33:00
http://sirilingvall.com

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: