Klubbledare - Stephanie!

VI vill att Ocean Panthers ska vara så aktiv som möjligt! I nuvarande läge har vi 2 event i veckan, minievent på tisdagar och ett stort event någon annan dag i veckan. Faktum är att inom kort kommer det ske hela 4 EVENT PER VECKA!
 
Laila spelar ju inte längre, så jag Lily sköter klubben helt själv. För att OP ska ha mer event så har Stephanie Snowhall nu blivit en klubbledare. Hon äger inte klubben så som Laila och jag. Utan hon ska hålla i en aktivitet en gång i veckan!
 
Aktiviteterna kommer vara som i samma princip som minieventen, små roliga saker som kommer ske någon gång under veckan. Om ni har frågor kan ni kontakta mig eller Stephanie redan nu! Men vem är Steff? Ja, ni alla kanske inte känner henne. Hon berättar om sig själv här.
 
För att namnge alla dessa 4 evenemang i veckan har vi döpt detta såhär:
 
Minievent = Små event på tisdagar, hålls av Lily
Event = Stora välplanerande event en gång i veckan, långa, hålls av Lily.
Aktivitet = Liknande minievent med Stephanie
Ridlektioner = En ridlektion som 2 av våra medlemmar kommer hålla i. <Kommer!>
 
När en ny aktivitet publiceras kommer denna bild synas:
 
 


Hej! Jag är då Stephanie Snowhall, lite som Lilys assistent. Jag har varit väldigt engagerad i klubben sedan att jag gick med, liksom hjälpt Lily på event bl.a.
Jag kommer som sagt hålla i ett event i veckan och håller på att finslipa det sista på ett event nu :)
Lite mer om mig själv då: Jag är Stephanie Snowhall, bor i Silvergladebyn och går i skola på Vingården. Jag har min ridläger häst Lovestar, men som kallas Meirwen, och vi har upplevt många äventyr tillsamans. Jag är ju självklart med i OP och hänger med alla dom goa, rara snälla så mycket jag bara kan och hinner.
Jag driver min Starstable blogg som heter starstableplanet.blogg.se som det verkligen går bra för!

 

Vad jag har förstått i klubben så är det många som gillar mig, vilket är väldigt bra om man ska vara klubbledare, så inte alla hatar en. XD
Jag försöker hjälpa alla så mycket jag kan och hinner, så undrar ni något eller vill ha hjälp med något, så är det bara att mejla mig, jag svarar så fort jag kan och är inloggad, men ni når mig hela dagarna på mina Instagram konton, där jag svarar så fort jag har rast!
Har du tips på några event, är missnöjd med något jag gör? Då är det bara att mejla det till mig så ska jag fixa det så fort som möjligt!
Jag hoppas verkligen att ni kommer uppskatta mig, tror verkligen vi kommer ha riktigt kul tillsamans!
Självklart kommer eventen komma upp här, så ni behöver inte oroa er! ♦
 

 
 Jag vill även meddela att information om ridlektioner kommer ut snart! Men vi behöver ridlärare, intresserad? Klicka här!
 
 
 

Izabella Mcstar

Kul med aktiviteter :D

2013-02-05 | 18:46:31
http://starstablewildfire.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: