Dags för ridlektioner! - Ridlärare sökes!

 
 
 
 
 
 
Hej alla pantrar! Länge har alla väntat på ridlektioner, och nu är dem här! Men vi har ett problem...Vi har inga ridlärare! Därför skickar vi nu ut information till er som är intresserade av att bli ridlärare!
 
Western och Hoppning är redan bestämt att vi ska ha. Så vi söker hopp och westernlärare! Men vi ska ha ett ämne till, och det får ni bestämma! Om du är intresserad av att vara ridlärare så skriver du vilka ämnen du är intresserade av att undervisa i, det kan vara precis hur många som helst men det är inte OK att skriva att du kan undervisa i vilket som helst. Det sista ämnet ska finnas någonstans i alla era mail! Vi kommer ha 2-3 ridlärare, och vi vill att ni ska vara kunniga i ämnet och göra det till en intressant ridlektion.
 
Detta ska finnas med!
 
 
 
Maila in frågorna och ditt svar till [email protected] eller kontakta oss via vårt kontaktformulär! Det gör du genom att klicka på "Kontakta oss" längre upp på sidan bland flikarna!
 
 
Massa panterkramar, Lily & Laila
 
 

jamie moonsthone

Jag vill vara :)

2012-10-07 | 22:03:55
http://jorvik.bloggplatsen.se
jamie moonsthone

Namn : Jamie
ålder: 10 irl 13 i ss
ämne: hoppning
kunskapen: hoppning ska man inte sikta på höjden utan på känslan :)
man ska inte sova man ska vara konsenterad och lära så mkt som möjligt o man ska rätta till fel :)

2012-10-07 | 22:07:39
http://jorvik.bloggplatsen.se
Daisy Greenwood

Höhöhöhö, där står jag x) (Jag är ingen ridlärare, jag suger på de :o )

2012-10-08 | 15:50:35
http://thehorseplanet.blogg.se
Siri Silverstorm

Haha. Lycka till allihopa! Är ingen hejare på att lära varandra att rida, men i skolan är jag bäst! Snälla kolla in min blogg:)

2012-10-08 | 19:20:34
http://sirilingvall.blogg.se
Siri Silverstorm

När ska vi ha ridlektioner?

2012-10-09 | 16:47:36
http://sirilingvall.blogg.se
Susan Moonstar

Ja vad roligt!!:D Älskar ridlektioner, OP här varit ganska dålig på det senaste tiden, haha;)
Förlåt om jag inte får skriva det här men jag skulle så otroligt gjärna vilja ha ridlärare i dressyr, snälla!!:)

2012-10-21 | 18:43:10
Nikki Greenfall

Namn: Nikki Greenfall
Ålder: 18 (Irl 12)
Ämen jag vill undervisa i: Helst Hoppning
Kunskaper: Hur man hoppar tex. i mitten/farten
3 saker som är viktigt för att vara ridlärare: Veta hur man undervisar. Kunna hjälpa eleverna för att utveckla ridförmågan. Veta hur man hanterar svåra hästar.

Svar: Tack :)
oceanpanthers.blogg.se

2012-11-14 | 16:33:10
Rebecca Longside

Är detta endast för OP medlemmar? Annars vill jag gärna vara! Men är kommer lite info:

Namn: Rebecca Longside
Ålder: 16 (i SS)
Ämnen jag vill undervisa i: Helst hoppning eller fälttävlan

Kunskaper: Hur man ska göra, te.x hur man hoppar elr fattar galopp

3 saker som är viktigt för att vara ridlärare: Att kunna förstå eleverna, hjälpa dem med ridnigen och kunna hantera olika sortes hästar

Svar: Tyvärr, endast för OP!
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-21 | 07:46:36
http://starstablerebbe.bloggo.nu
Cornelia Silvernight

Namn: Cornelia Silvernight (Corny)
Ålder: 16 i ss
Ämnen jag vill undervisa i: Dressyr och kontroll på hästen.
Kunskaper: Om du klarar av din hääst klarar du av allt!
3 saker som är viktigt när man är ridlärare: Säga både possitiva och negativa saker som ryttaren kan förbättre. Berömma. Kunna lyssna noga på eleverna och vara berädd ifall det skulle hända någonting.

2013-02-05 | 19:14:15
Maja Riverlake

Jag håller mest för hoppning,dressyr kan jag också.
Har alltid viljat vara med i OP:)
Jag kan grunderna till hästen och diskuterar vad man måste träna på och vad som var bra,jag lyssnar på eleverna noga,försöker lösa det om nått händer på lektionen.

2013-02-05 | 19:48:14
Julia Ponydawn

Hej jag vill vara,för jag är druktlig,om hestar.
Kan jag snella få vara med?

2013-02-05 | 19:51:25
Maja Riverlake

Namn:Maja Riverlake
Ålder:15 i SS
Jag vill undervisa hoppning,grunderna,lätt sits,djup lätt sits och vad man ska tänka på under hoppning
Kunskapen är att lära de som inte kan så mycket om hoppning,sitserna tex
Det tre sakerna som är viktigt när man är ridlärare är att lyssna noga på eleverna,hjälpa de om de behöver och de ska kunna rätta om någon gör fel.

2013-02-05 | 19:59:18
Mary Northwood

Namn:Mary Northood
Ålder:15(i SSO)
Vad jag vill undervisa i: dressyr på alla nivåer
Kunskaper: harmoni mellan häst och ryttare,att arbeta som en enda varelse.
Tre saker som är viktigt när man är en ridlärare: att ge tydliga instruktioner,ge uppgifter som matchar ryttarens och hästens kunskaper,vara vänlig:D

Ellen Bluestorm

Hej! Söker ni fortfarande ridlärare? Här kommer min info iaf!
Namn: Ellen Bluestorm
Ålder: 12 irl, 16 sso
Detta vill jag undervisa i: Hoppning &/eller Fälttävlan
Kunskaper: Hitta övningar som framför harmoni mellan häst och ryttare, har även en massa bra övningar i hela jorvik. Se det som är bra framför det som är mindre bra.
Tre viktiga saker när man är ridlärare: Hitta en träningsform som passar både häst och ryttare, kunna ge massa beröm även om det inte var toppen, Se nya möjligheter i allt & Passa och matcha in tider för lektioner.

2013-06-18 | 12:21:14
нативная реклама в интернете

Good way of explaining, and nice post to take facts on the topic of my presentation topic, which i am going to
deliver in school.

2021-06-11 | 06:45:19
http://https://torgovaya.xyz/seo
pbn

Hi there I am so excited I found your weblog, I really found you by
accident, while I was looking on Bing for something else,
Regardless I am here now and would just like to say thanks a
lot for a fantastic post and a all round interesting blog (I also
love the theme/design), I don't have time to go through it all at the moment but
I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the superb work.

Anonym

Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.
Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
I've been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks

2022-01-10 | 00:21:22
http://https://interpult-s.ru

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: