Instruktioner för vår nya funktion!

Mycket frågor har dykt upp, och jag har svar på många av dem. För att kunna delta så MÅSTE du få ett mejl om det och via en direktlänk där kan du då gå till själva funktionen. Alltså kan inte vem som helst delta, utan de är dem som mailas som kan delta. Därför behöver jag alla OP:ares mail! Vill man absolut inte så är det helt okej. Men ett sånt mejl kommer att komma ut 1 gång i veckan framöver, eftersom vi kommer starta med scheman. Här kommer instruktioner.
 
OM jag har din mail (kommentera på inlägget under detta!) så kommer du få ett mail som ser ut såhär:
 
 
Klicka på 'Delta nu'.
Då kommer du på sidan med denna funktionen nedan! Om folk svarat innan dig så kommer de synas ovanför och alla namn kommer stå under varandra. Just nu är jag inne på "Lily Rainstorm" som ni kan se, eftersom jag dels kan ändra mitt namn som ska stå i kolumnen, men även ta bort den om jag inte vill delta. (ikoner bredvid) Ni kryssar bara i (som jag redan gjort) på rutorna. Det kommer alltså vara 3 rutor i framtiden eftersom alla veckans event kommer vara samlade i en sådan här rut-funktion, även kallad poll. 
 
Datum, tid med mera är endast test och ingenting ni behöver bry er om.
 
 
Så för att kunna delta och kryssa i så måste ni bli mejlade om det. Så vänligen skicka en kommentar med er mail i inlägget under detta så kommer du bli mailad nästa gång! :D
 
Gjorde detta det tydligare för er?
 
Vi börjar med denna funktionen på måndag, så skippa filmevents-funktionen ni som fått mail om det! (8 st). c;

Amanda Highland

La med min mejl i lilla "länken" typ xD

2013-05-23 | 18:09:15
http://Jorviko.bloggo.nu
Beccilina Longside

Tack! Underlättade det mycket :D nu fattar jag helt plötsligt xD Tack!

//Beccilina (Rebecca Longside ;D)

Loooolli <33

Heej :D Läste snabbt igenom det men fattar :)
Du får min mail nu! Men kommer i alla fall ifall du inte hinner lägga till mig eller något sådant x'D

Wilma Youngforest

Så, skrev det i "e-post" fältet

2013-05-25 | 07:10:12
http://jorviklivet.bloggo.nu
Cassi

MEEEEEED :D

2013-05-25 | 11:36:23
Sofia Friendnight

Här får du min mejl :D

2013-05-25 | 13:17:11
Pau<3

Du får min nu: [email protected]

Alice Nightdawn

Ok :D

2013-05-26 | 17:19:46
http://friendsstable.devote.se
Nadia Weststorm

här är min :)

2013-05-26 | 18:06:48
Lilly Underwood

Min mejl kommer hääär! :D

2013-05-27 | 09:08:12
JaquelinSunwright

Sådär, här har du min e-mail xD

2013-06-01 | 18:25:27
http://jaquelinsunwright.bloggo.nu
Ellen Bluestorm

Nu kommer min mejl!

2013-06-04 | 15:29:39
Daisy Eastborn

Mejlen finns i länk ^^ C:

2013-06-14 | 10:51:30

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: