Event: Storlevling!

I lördags hade Steff en aktivitet som var väldigt uppskattad. Något som vi alla var i behov av - ATT LEVLA!
Därför kommer detta ske igen, vi ska levla våra hästar så mycket det går och köra alla lopp i Jorvik! Eller, åtminstone så mycket vi hinner med och kan. Men vi ger oss inte fören alla lopp är avklarade!
 
Vi vill även säga att KÖRA OM BANAN ÄR INTE TILLÅTET! Failar du, kraschar och vill köra om för att få en bättre tid väntar vi inte på dig. Vi väntar i max 40 s efter att någon av Steff eller mig gått i mål, för då borde man vara i mål oavsett om man kraschat mm! Har du ingen häst att levla? Ingen ny häst? Inga problem! Häng med för skoj skull och ha kul med oss! :D

Datum: 4/5
Tid: 17.00
Samling: Firgrovebyn
Medtag: Din häst du vill levla, och snabba kläder!
 
Detta event kommer att hållas av både Steff och mig! :D

Hoppas du kommer! 

 

 

Lucy Skylund

Hej! jag skulle ju vilja vara med i OP x3 men jag har ställt mig i kö men hittar mig ej D: tror du att du kan ställa dit mig igen?

Svar: Oj, då ber jag hemskt om ursäkt! Har satt upp dig, kram!
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-02 | 19:24:36
http://snowbelle.blogg.se
Felicia Diamondpie

Hej :D tycker den här klubben värkar jätte rolig och alla värkar vara snälla :) så ja tänkte fråga om ni kunde ställa mig i kö? :)

Svar: Absolut! :) Ställer upp.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-03 | 12:33:45
http://midnightAngel.blogg.se
Elin Goldforest

Hej! Jag läser din blogg jätteofta, och även op-bloggen! Älskar de! <3 Kan du ställa mig i kö???:3

Svar: Absolut! :) Ställer upp.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-04 | 10:16:03
Elin Starwood

Hej, jag undrar om ni kan ställa mig i kö till op? :)

Svar: Absolut! :) Ställer upp.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-04 | 13:38:17

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: