TV-SHOW, EVENT: Top Model Jorvik

 
 
Top Model Jorvik har anlänt till Ocean Panthers. I kampen om att imponera på de kräsna jurysarna finns det bara en sak att göra - visa att du är Jorviks Top Model.
 

Ett event som länge skrivits, funderats, önskats mm har nu blivit verklighet. Nästa fredag smäller det till - det är dags för er att visa att det är ni som är bäst modell! För om du blir Jorviks Top Model? Ja då väntar dig ett fantastiskt pris... Detta kommer spelas in, filmas, intervjuas, fotas, ja allt som har med film att göra. Efter det kommer TV-showen läggas ut på Youtube och bli fritt fram för alla SS:are runt om i Europa att titta på. Detta kommer självklart gå som olika program, så detta event kommer ske 2 eller kanske till och med 3 gånger!
 
Än så länge är inte allt klart än. Men jag lovar att lite mer detaljerad information ska komma. 
För varje program ska du ha två olika outfits. Det handlar om MATCHNING, UTSTICKNING och SKÖNHET. På en catwalk kommer du gå inför Jurysarna och de kommer bedömma dig. Mer information kommer som sagt komma.
 

PROGRAM 1:
 
Datum: Fredag den 15/3  22/3
Tid: 17.00
Medtag: 2 heta outfits
Samling: Silvergladebyn, fontänen


PROGRAM 2:
 
Datum: Fredag den 29/3 5/4
Tid: 17.00
Medtag: 2 heta outfits
Samling: Silvergladebyn, fontänen
 

EVENTUELLT PROGRAM 3
 
Datum: Fredag den?
Tid: 17.00
Medtag: kommer
Samling: kommer
 
 
Dessutom kommer det även en till surprise, vem är den hemliga juryn som bland annat ska bedömma?!


Det kommer som sagt bli supercoolt, så jag hoppas ni kommer! Dessutom är det ju ett häftigt pris B)
 

Cass

OMG OMG OMG OMG *dör*

2013-03-06 | 22:05:27
op dano

Kan komma 29 onde 15 är jag i fjällen

2013-03-07 | 06:38:54
Maja Darknight

Hej jag vill jätte gärna vara med i OP listan

/Maja Darknight

2013-03-08 | 21:12:36
Mary Northwood

åhhhhh!jag kan inte va med i progran 1 men det funkar med program 2!

Andrea Skyforest

Hej Lily! Jag undrar om jag kanske skulle kunna vara med fast jag inte är med i OP? Annars skulle jag kunna stå i kö.

Svar: Tyvärr, endast för medlemmar
oceanpanthers.blogg.se

Andrea Skyforest

Men d kan jag stå i kö? Är LT-Starrider och på level 13

Becca >:DD

Jag tror jag kan komma på båda :) Kanske inte 15/3 men den andra går nog :D (Ska till landet med en IRL kompis, beror på om hon tar med datorn till landet.) (hon har oxå en gubbe på Starstable)

2013-03-13 | 15:54:24
http://starstablerebbe.bloggo.nuu
Frida Snowpaw

Men 5/4 var det ju inget? ;o eller?

2013-04-10 | 18:56:44

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: