Minievent: Teorilektion!

Teori bör vi alla kunna! Så veckans minievent blir helt enkelt en Teorilektion, och tro mig - ni kommer lära er något nytt!
 

På minieventet där vi tävlade championat hade vi en liten snabb genom gång, en slags teorigenomgång! Och jag märkte genast att det var mycket nytt för er och att det uppskattades. Därför ska vi ha en liten lagom kort teorilektion där vi pratar, testar och diskuterar. Det kanske inte låter så kul, men ni kommer allt va glada efter att ni lärt er detta! Och ni känner ju mig, klart vi ska göra något kul ut av det ;3
 
Datum: Tisdag [som vanligt] den 5/3
Tid: 17.00 [som vanligt]
Medtag: Snabba + 'vanliga' kläder.
Samling: Fort Pinta

Ha det bra!

Alex :3

SKOJIGT :D :3

2013-03-04 | 16:32:22
http://indispage.blogg.se
Rebecca Longside

Kanske kommer :) Ska ha en kompis hemma hos mig mig vi kanske kan spela tillsammans :) Hon vet ju liksom vad SS är osv. Det blir nog sjukt skojj! :D Så kul events ni har <3

2013-03-04 | 22:01:01
http://starstablerebbe.bloggo.nu
Ellie Nightcamp

Hej! Jag vet inte on du minns det Lily, men för några veckor sedan frågade jag dig vid SGB postlådan om jag kunde få komma med i kön, men mitt namn är fortfarande inte med? Jag skulle bli glad om ni kunde fixa det! :)

Svar: Oj! Står du inte med? Fixar genast!
oceanpanthers.blogg.se

2013-03-04 | 22:01:58
http://samellistarstable.blogg.se
Susan Moonstar

Hej! Undrar om du kunde ändra tiden på minieventena, jag har franska kl.17.00. Undrar bara om det skulle funka att flytta upp tiderna till 18.00 för jag vill jättegjärna vara med på minieventena!!:)

2013-03-05 | 15:34:33

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: