Få högre titel

Det finns många olika titlar som man kan ha i en klubb. Allt från Novis till mästare. Hela tiden då Ocean Panthers existerat har bastiteln varit "Medlem". det ska nu ändras på. Eller, NI ska få ändra på det!
 
Beroende på hur många plagg av klubbkläderna du har ändras din titel. Nedan ser ni en bild hur det är upplagt.
 
 
Jag vill även meddela att de nuvarande klubbkläderna endast är "partyoutfiten". I framtiden kommer mer outfits i olika kategorier framföras.

Vår klubbklädselkatalog publicerades för ett tag sedan, klicka på fliken "klubbkläder" på vänster sida av skärmen för att hitta klubbkläderna!
 

Frida Snowpaw

Yey :DD jag har alla klädesplagg + dekorationerna
får jag bli erfaren då? 8)

2013-03-26 | 12:39:34
Becca >:D

YEY :DDD Jag har hela outfiten + dekorationer osv :) Får man bli erfaren då? 8D

2013-03-26 | 15:12:38
http://starstablepownies.blogg.se
Kotlettish Greenhill

Now I have the hela OP outfit, make me a erfaren ryttare

2013-03-26 | 16:23:02
Tove Mcfield

Kan du uppdatera kön? Jag vet att Emma greenfall redan är medlem, och jag tror att jag ska in snart :)

Svar: Hej! Jag uppdaterar den hela tiden, och nej emma är faktiskt inte medlem ännu! :)
oceanpanthers.blogg.se

2013-03-26 | 17:36:27
Elin Goldforest

Hej, jag tycker att den här klubben verkar vara SUPERbra, men jag är inte medlem i den, finnns det en plats kvar??? Och så har jag 2 frågor:
1.Måste man vara medlem för att delta i Catwalken?
2.-||- delta i tävlingar (med hästen)????

Svar: Hej! Du måste stå i kö tyvärr, men jag kan sätta upp dig!1 & 2: Du måste tyvärr vara medlem för att kunna delta på våra evenemang.
oceanpanthers.blogg.se

Elise Darkstar

Ni som tror att denna klubb är bra. Då har ni allt fel!! DENNA KLUBB ÄR DEN ALLRA BÄSTA KLUBB JAG VET!! ♥♥ ÄLSKAR DIG LILY!! ♥

2013-03-27 | 20:20:58
http://startstableelise.blogg.se
Elise Darkstar

Klubben är SKITA bra!! Mycket mer en bra!

2013-03-27 | 20:21:28
http://startstableelise.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: