Event: Fett stafett i sammarbete med 5 ANDRA KLUBBAR!

Bild från: http://frostrainbows.blogg.se
 
Vi har blivit inbjudna till en stor stafett mot fyra eller fem andra klubbar! Stafetten sker redan nu på lördag, SÅ SE TILL ATT VA I GOD FORM! :D
 
Det kommer att vara 5 från OP som kommer representera oss. Vi kommer även ha reserver, ifall något skulle hända. Det är bra att så många som möjligt kommer, för tänk om vi inte blir fem. Ja då ligger vi risit till XD Dessutom om det inte blir just du som bland annat ska representera oss, så får du ju stå och heja och umgås med de andra klubbarna! Skriv gärna på kommentar om du kommer, bra för oss att veta :D

Träna gärna med andra OP:arna om ni inte har något att göra, kör små tävlingar och träna på sträckorna som ni ser ovan: Moorland till James i FP. Fp till FG´s ministall. FG´s ministall till Avalon i Valedale. Avalon i Valedale till baronessan på Vingården. Vingårde till Moorland.
 
Datum: 30/3
Tid: 18.20
Samling: Moorland
Medtag: Op kläderna (när vi inte tävlar, och inget tvång) och DE SNABBASTE KLÄDERNA NI HAR
 
Hoppas ni kommer, det kommer bli SJUKT skoj! :D Bland annat Frost Rainbows, Rainbow dragons och DBC, Diamond Bubbles company kommer delta! OP FOR THE WIN 8D

PS: Bry er inte om det med "anmälan" jag har redan anmält våran klubb!
 
 

Beccis >:D

Ojj vad kul det ska bli! :DDD Jag kommer :3 Vi får planera sen vilka som ska representera vår klubb! Nu är man taggad ;3

2013-03-28 | 14:32:00
http://starstablepownies.blogg.se
Daisy Greenwood

JAG KOMMER, HELT KLART! Vi ska piska skiten ur dom andra >:D

2013-03-28 | 15:45:25
Daisy Greenwood

Inget illa menat

2013-03-28 | 15:45:39
Frida Snowpaw

jag kommer! :D fett kul!!

2013-03-28 | 18:16:53
Sofia Friendnight

Jag kommer och kommer vara på högst hugg både för tävling om ddet behövs o att HEJA!!! :D ;)

2013-03-28 | 19:10:34
Kotletto

TAGGA! Är det start vid MC eller i ML stallet? Elr ngn annanstans? :3

Svar: Förmodligen stallet:)
oceanpanthers.blogg.se

2013-03-28 | 21:15:11
ellen nightstone

ja,jag kommer skit vad roligt :D

2013-03-29 | 15:54:02
Sofia Friendnight

Jag kommer nog men jag e gärna reserv efterssom jag inte e helt säker på att jag hinner i tid

2013-03-29 | 20:52:27

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: