Eventschema v. 24

 


Minievent: Damm & Fontänrace!
 
Datum: 7/06
Tid: 17.00
Samling: Vid Baronessan

Om: Fontänrace känner nog de flesta igen, och det ska vi göra denna gången! Både på den lilla dammen på Vingårdens trädgård, men även det klassiska fontänracet på Vingården.
 




Event: Trekamp!

 
Datum: 15/06
Tid: 17.30
Samling: Bakom Steves gård
Klädsel: OP outfiten om du har, och snabba kläder!

Om: På lördag ska vi köra trekamp! Vi ska ha 3 olika grenar, som är grenar som vi haft på minieventen. Evighetsstafett, fyllohoppning och försten till tävlingar. Ni kommer bli indelade i 3 lag :D kommer bli sjukt kul, hoppas ni kommer!



Datum: 16/06-13
Tid: 17.30
Samling: Stallet Gyllenbladet (Om du inte kan vara där, kontakta mig)
Klädsel: Snabba kläder, den häst du levlar, tålamod och ett glatt humör

Om: Eftersom om att förra levningen blev inställd i sista minuten, så kör vi nu istället på söndagen. Ni kommer inte att få köra om banan för att få bättre tid, det kan man inte få när man inte har levlat hästarna till level 15. Och har du bara fullt levlade hästar så får du gärna komma med endå för att skrapa ihop lite pengar :D
 
 





För att kunna se vem som har deltagit kan ni klicka här! OBS: Du kan inte delta via denna länk, utan endast via maillänken (om du inte har fått ett mejl, vänligen skicka en kommentar med din mail nedan)

Selena Flowerfall

Så nu har du min mail c8

2013-06-10 | 18:04:37
http://selenas.bloggplatsen.se
Nadia Weststorm

Jag kollade igenom gamle aktiviteter och såg att ni hade ett klubbmästerskap och undrar om ni kan ha det igen

PS.Jag kan troligtvis vara med på alla aktiviteter :)

2013-06-10 | 22:34:26
Ulrike Goldhill

hey^^
jag ska försöka vara med på båda aktiviteterna ( lördag och söndag), dock tveksam på söndagen då min familj är bortbjudna på kvällen :/

2013-06-13 | 19:19:56
Elin Goldforest

Hej Lily/Steff! Detta kanske inte har med det här att göra, men jag har tagit en evighetspaus från Ss, och du kan du kan därför ta bort mig från kölistan, så att nån som spelar Ss får vara med i klubben!!... ;_;

2013-06-13 | 21:12:20
Elin Goldforest

Hej Lily/Steff! Detta kanske inte har med det här att göra, men jag har tagit en evighetspaus från Ss, och du kan du kan därför ta bort mig från kölistan, så att nån som spelar Ss får vara med i klubben!!... ;_;

2013-06-13 | 21:12:36
Elin Goldforest

Hej Lily/Steff! Detta kanske inte har med det här att göra, men jag har tagit en evighetspaus från Ss, och du kan du kan därför ta bort mig från kölistan, så att nån som spelar Ss får vara med i klubben!!... ;_;

2013-06-13 | 21:12:47
Fridolin snötass

Jag är tveksam om jag kommer på lördagen..först ska jag till ridskolan å ha lektion,sen snabbt hem och sen till min kompis stall och rida ut med henne 8D så vet inte när jag kommer hem...

2013-06-14 | 14:11:31
Elin Goldforest

Eh, VARFÖR kom min kommentar upp 3 ggr??

2013-06-15 | 07:05:21
Nadia Weststorm

Kan inte idag

2013-06-16 | 16:59:57
Samantha Skywater

Kommer c:

2013-06-16 | 17:21:17
http://starstablesam.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: