Eventschema v. 23




 


•Minievent• Jogging
 
Datum: 4/6
Tid: 17.00
Samling: Fort Pinta
Medtag: Joggingkläder!

Event: Denna gången ska vi jogga runt om i Jorvik, stanna och grilla, prata och äta picknick! Ha lite roliga stunder med varandra, helt enkelt :D
 








 
•Aktivitet• Levling med Steff
 
Datum: 6/6 - Nationaldagen
Tid: 17.00
Samling: GÅD stallet
Medtag: Snabba kläder, olevlad häst och ett väldigt glatt humör

Event: Vi ska levla våra hästar så att dom snabbt går upp i level :D Och då kan man ju köpa ny häst när alla är levlade :) Men en regel: Att man bara får köra en gång, inte bättra tider eller så, man får inte så bra tider med olevlade hästar. Om du redan har klar levlade hästar kan du följa med och ha skoj istället
 





 



Fashionista-dag!
 
Datum: 9/6
Tid: 17.30
Samling: Bakom Steves Gård
Klädsel: Ni behöver inte ha med er något speciellt, ni kommer ju ändå vara i garderoben större delen av tiden!

Event: På söndag ska ni delas in i grupper, två och två. Sedan ska ni styla varandra i olika kläder (ni båda måste ha samma hemstall så ni har nära till varandra) och sedan kommer alla visa upp de dem skapat på ett speciellt område! Ni kommer även få teman att utgå ifrån. Det kommer bli jätteskoj!
 

Atti, Bellabus, Blizzerbus, Mistybusungen

Men det blir så dåliga tider på tisdagar rider jag fem i fem.. och torsdagar är jag hemma vid 6 :( kan bara på söndag, förlåt mig.

2013-06-03 | 20:39:57
http://majaslife.horseworld.se
leia

kan inte på torsdag, är på gröna lund då x)

2013-06-04 | 16:09:56
http://cinnamonss.bloggo.nu
Ronja GladeDawn

Hej Lily! Jag är ej med i din klubb men på torsdag kan jag vara med och levla då snälla lily snälla

2013-06-04 | 19:23:45
Daisy Greenwood

WHOOO MITT FÖRSLAG PÅ DEN SISTA :D

2013-06-04 | 19:52:13
Sofia Friendnight

Hej jag tror jag kan komma på söndag, vet aldrig mit schema men kanske ;) Torsdag kan jag hej då jag tävlar med hästen irl ;)

2013-06-05 | 19:02:21
Lara Schnitzel de Mcfield

WIHOO, gått och längtat efter en "levlingsdag" ett bra tag nu :D

2013-06-06 | 08:44:11
Alexandra Mistdawn

Hej! :D Ehm, du har fullt i din brevlåda, så jag kommenterar istället, kan jag få ställa mig på kö till OP? :D

2013-06-07 | 15:10:51
http://Starstableyttarnas.blogg.se
Sofia Friendnight

Hej jag är jätte ledsen att jag inte kom igår på fashioneventet jag vet att jag skriver o säger att jag kommer men det kommer alltid saker emellan sorry :( bara så ni vet åker jag iväg på onsdag o är borta en vecka så jag kommer bara in ibland om jag ens kommer in ;)

2013-06-10 | 15:00:56

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: