Nya regler för OP-kön

Ja, vi har fått många klagomail av folk som tycker att kön går för sakta. Jag håller med det till 100%! Jag har tänkt en tanke som jag nu ska genomföra. För att slippa att folk är tvugna att stå i kö superlänge har jag nu infört en regel.
 
Som ni vet kan de med fetmarkerad stil gå med i klubben. Så om vi har tex. 10 platser i klubben, vilket innebär 40 medlemmar kan alla de som står på plats 10 och nedåt gå med i klubben. Jag ska alltså bara 'möta' de på Star Stable så att jag kan bjuda in personerna.
 
MEN...
 
Folk som står på bording (fetmarkerad stil) arrangerar sig inte tillräckligt mycket. Därför inför vi nu en regel:
 
Folk som står på bording får lov att stå där i c. 2 veckor, om de inte har kontaktat mig inom de 2 veckorna ryker de ur kön och ställs upp på den så kallad "andra listan". Så vi släpper förbi alla andra. Kontaktar dessa personerna (som rykt ur kön) mig efter dessa 2 veckorna får personen gå med direkt om det finns lediga platser då. Så man får alltså skylla sig lite själv om man inte arrangerar sig tilläckligt. Det är ju trotts allt ni som ska gå med ;) 
 
Genom att kontakta oss (klicka på fliken "kontakta oss" högre upp på skärmen) när du står på bording så kan vi säkra att du inte ställs upp på den andra listan, att kontakta mig, Lily Rainstorm via SS mail går också bra.
 
Ni som sätts upp på den 'andra listan' kontaktas via mail på ss.
 
Vad tycker ni om detta? Via denna funktion så kommer det garanterat gå fortare i kön! 
 

/L

 


 
 

Teresa Flowerhill

Super bra!!!

Svar: Så bra att du tyckte det! :D
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-12 | 16:50:02
Amanda Rainwood

Kanske är lite trögfattad, men jag fattar inte riktigt xD Men iallafall, jättebra att du/ni anstränger er för att få OP-kön att gå så fort frammåt som möjligt! :)

Svar: Haha ajdå, men bra att du tycker som jag :D
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-12 | 18:05:56
Siri Silverstorm ♥

En riktigt super bra regel eller vad man säger :D

Svar: Så bra!!
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-12 | 18:17:21
http://sirilingvall.com
Ellen Sealand (Cat)

Ja toppen! Jag har väntat i typ 2 mån och ingen kom in! Men nu är jag superglad och förväntans full! Kan gå ur vilken klubb som hälst på ss för att vara med i OP! Jag kollar kön varenda dag och hoppas att det ska gå fortare framåt nu!

Love OP!!! (Även fast jag aldrig varit med)

2013-01-13 | 10:34:02
http://starstableryttarna.blogg.se
Amanda Rainwood

HAHA efter att ha läst typ tio gånger fattade jag xD fail..

Svar: YAY :D
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-13 | 11:40:00
Jenny Silverson

Skit bra regel <3

2013-01-13 | 19:53:59
lily silverhall

Yey snart med. Behöver bara bli 10 på listan. Nu är jag 11. Laila och du är BÄST

2013-01-29 | 21:12:29
http://lilystarstable.blogg.se
Julie Winterlake

Hej :) går det att komma med på listan? Skulle jättegärna vilja vara med i en aktiv klubb som din verkar vara :)

Svar: Absolut! Har ställt upp :)
oceanpanthers.blogg.se

2013-02-13 | 01:23:52
Jennifer Northlake <333

Hej! Skulle jag kunna få ställa mej i OP-kön? :D

Svar: Absolut, ställer upp! :)
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-05 | 09:20:29

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: