Minievent?

Det har skapats mycket protester angående minieventen! För många tycker att de är på fel dag och tid. Så till alla OP:are ber vi er nu att besvara dessa frågor, så kan det underlätta för mig!




 
 


Tack! 
 

Bella Eastlake

Hej Lily!
Jag kommer inte komma på eventen från och med: I morgon till onsdag nästa vecka då jag är bortrest!
Min medryttare kommer logga in sköta, och rida :)
Vi hörs när jag kommer hem från Aplerna!
/En ny panther i familjen ♥

2013-02-20 | 21:28:57
http://Eastrider.blogg.se
Maja Flowerhill

Jag vill bli med i ocean panthers

blir alltid utslängd från klubbar även fast jag är inne när jag kan och jag har problem med min dator så jag får vänta på mamma&pappa för att få datorn där nere >.<

2013-02-23 | 14:06:27

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: