Minievent: Scharader via tal

 
Dags för ett nytt minievent på Tisdag! Denna gången blir det scharader, men eftersom det är lite svårt att genomföra i ss kommer man beskriva sakerna istället för att visa de fysiskt!
 
Ni kommer att få ett ord av mig, det kan vara en person (ex skräddaren på bilden) eller kanske en sak som finns i SS. Ni ska då förklara ordet UTAN att nämna det. Om någon tror att den vet var personen menar för ord skriker den ut sitt namn i chatten och då ber jag den att få svara! Försten som får rätt blir nästa att göra 'scharad'.

Datum: Tisdag [som vanligt] den 26/2
Tid: 17.00 [som vanligt]
Samling: Vingårdsstallet
Medtag: GLATT HUMÖR!

Detta kan bli SJUKT skoj och garvigt! Så hoppas du kommer!
 
/L
 
 
 

Alex :3

Haha Lily jag fattar inte riktigt, så scharader som scharade men man BESKRIVER med ORD istället för att VISA med RÖRELSER? Och det där där man får ett ord, kommer det blir två olika lekar? Haha jag är helt ute och cyklar XD

Svar: EXAKT XD En lek xD
oceanpanthers.blogg.se

2013-02-23 | 19:51:51

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: