Aktivitet: Ponnyakuten

Nu är det dags för mig, Stephanie att hålla min första aktivitet här i klubben, och det kommer bli lite större än vad mina aktiviteter ska vara. Som ni ser på rubriken så är det ponnyakuten, vilket jag vet att många kommer uppskatta utifrån vad jag har hört.
Jag kommer ha uttagning på Vingården där jag väljer ut X* antal stycken som ska få vara med, jag kommer att hålla lektioner för dom utvalda i X* antal veckor tills problemet är borta.
 
Jag kommer antagligen skicka ut tider och dagar till alla dom utvalda, men det får jag ta med dom utvalda.
Är du intresserad utav att vara med? Mejla då till mig, Stephanie Snowhall om vad du heter, vad din häst heter (och smeknamn) och vad ni har för problem och skicka iväg det till mig så att jag kan skriva upp er på listan.
Det gör inget om du kommer under eventet, men det underlättar för mig om du anmäler dig på mejl!
Snälla! Glöm inte att ta med ett glatt humör och tålamod, det kan behövas om vi blir många!
Undrar ni varför jag valde just Vingården? Jo, då har vi ju nära till terrängen, skogen, ridhuset, paddocken m.m!
 
*Stjärnor bredvid X:en betyder att jag inte vet hur många som kommer eller hur länge det håller på i veckoantal.
 
 
 
 

Alexandra Flowerforest

Låter kul :D Tror att jag kommer :D :D

2013-02-06 | 15:49:01
Elise Winterrock

:D

2013-02-06 | 17:39:37
http://starstableelise.blogg.se
Emelie Greenknight

Tror jag kommer! ;D

Svar: Anmäl dig
oceanpanthers.blogg.se

2013-02-07 | 17:16:41

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: