Aktivitet: Wordsearch

OP har haft detta eventet en gång, men eftersom om att alla inte var med troligtvis, så tar jag det en gång till.
Vi kommer att mötas på Steves gård och sedan rida till ett lämpligt ställe att ha eventet på.
Jag kommer säga typ: A, då ska ni komma på så många saker ni kan som finns i Starstable som börjar på A (INGA NAMN) och allt kommer ske i grupper, två och två.
Eftersom om att aktiviteten håller på i 1 timme kanske vi bara håller på i sådär en halv timme, då har jag en annan rolig lek för er :)
Hoppas att just DU kommer, alltså:
Lördagen den 23 Februari, klockan 5 på Steves gård.
 

Alexandra Flowerforest

ÅH TACK TACK TACK FÖR ATT NI TOG DETTA PÅ HELG :D Event som hålls på vardagar och börjar 17 missar jag ofta då jag har två egna hästar att sköta, hemskt plugg som begraver oss i läxor oså...TACK :D

2013-02-13 | 17:46:23
Vilda Rainwater

Hej Lily! Kan jag få gå med i din klubb?

2013-02-14 | 21:41:56
Anonym

Oj såg inte att jag redan stod i kön xD Glömnde

2013-02-14 | 21:48:52
ali ( alicia diamondwater )

Kan du köa mig ???

2013-02-16 | 11:24:30
http://winterwalker.bloggo.nu

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: