Aktivitet: Quizkampen



Mini-quizkampen blev ju en stor succé på Wordsearchen så ska vi nu ha det som 1 timmes aktivitet!

Alla deltagare kommer att få stå på en rad vid starten utav Galoppbanan (Utan häst).
Jag kommer ställa en sant eller falskt fråga och ni ska bara skrika ut erat namn i klubbchatten, den som säger sitt namn först får svara, får du rätt går du framåt till det första "hindret" och så fortsätter det så sedan om du svarar rätt, du får svara hela tiden! Men skulle du ha oturen att svara fel måste du stå kvar!
Allt kommer att ske under en timme, så det är bra om du vet detta redan innan, då vi inte kommer dra någon repris på detta när aktiviteten börjar!
Glöm inte att ta med dig ett glatt humör och inget fusk :)
Lördag den 2 Mars alltså! 17.00!



Nichole Starrock

yeeeey! :D :D :D superkul! :D :D :D

2013-02-26 | 19:29:24
http://starstablenichole.blogg.se/
Nadia Moonnight

Kan jag få stå på kö till klubben :) ?

2013-02-26 | 19:46:15
http://nadiamoonnight.devote.se
Andrea Skyforest

Kan jag få så i OP-kön?

2013-02-27 | 14:38:24
Andrea Skyforest

Stå menar jag :X

2013-02-27 | 20:39:33

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: