Stor aktivitet: Terrängtävling

Alla som var med på terrängtävlingen vet att deras poäng betydde väldigt mycket under denna turneringen!
Vi kommer ha ett race nästan varje dag (Se under, 16 race sammanlagt)
Ni kommer ha 20 minuter på er på varje bana, och jag säger stopp när tiden är slut, så ni behöver inte oroa er för det :)
Ni får under INGA omständigheter ha kört banorna under dagen, då blir ni diskade och får inte vara med på den tävlingen som är just den dagen.
 
Vi kommer samlas vi tävlingsstartaren (se dagar här under) klockan 18:30 och det håller på ungefär 35, 40 minuter!
Här kommer dagarna då och banorna:
Måndagen den 22 april  - Firgrove, den svåra skogsbanan
Onsdagen den 24 april - Moorland, Bobcats vildmarkslopp
Fredagen den 26 april - Ridhuset, Baronessans andra hoppbana
Lördagen den 27 april - Ridhuset, Baronessans första hoppbana
Söndagen den 28 april - Ridhuset, Bronessans tredje hoppbana
 
Det här är vecka 17! Kom i tid, jag väntar inte! Kommer ni sent får ni fråga era kompisar saker!
 
 

Sofia Friendnight

Kul jag e med :D men om man missar någon dag vad händer då? Men hur kan det bli 16 tävlingar?

2013-04-13 | 13:56:02
Göööörkan <3

Har du kik?? för isåfall kan du kika mig när det är dags?? XD för jag har massa andra datum att komma ihåg ;_; kik: Friida00

2013-04-13 | 19:14:20
Amanda Rainwood

Åååh, längtar tills jag kommer in.. Men kön verkar ha fastnat rejält :/

2013-04-13 | 20:39:41

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: