Minievent: Speedsnap!

Dags för ett minievent! Denna gången blir det "Speedsnap"! Huh? Vad är det? Tänker ni. Det enda ni behöver behöva är snabbhet och SKICKLIGHET!



Vi kommer köra olika banor som jag gjort. Det kan vara över silversonfloden och fram till en kulle eller varför inte över ett berg. Det handlar om att göra det snabbast, på tid. Vilka "banor" kommer ni få reda på plats! DETTA SKER DENNA TISDAGEN 17.00 SOM VANLIGT!Hoppas du kommer!

 


Isabella Moonwater

Låter jätte kul men jag är inte medlem, så skulle du Kina sätta in mig i på kön :) snälla din klubb verkar så bra.

Svar: Absolut, har ställt upp! :)
oceanpanthers.blogg.se

2013-04-30 | 07:33:12
http://moonwater.blogg.se
Alicia Starbear

Hej Lily! Jag skulle jätte gärna va med i din klubb, den verkar så trevlig och många snälla deltagare,jag är väldigt intresserad så om du skulle kunna sätta in mig i kön??
Ps. Jag vill gärna veta hur lång kön är eller man kan se den någonstans <3
Kramar Alicia

Svar: Hej! Jag har ställt upp dig. Du hittar den i menyn (det med vit bakgrund) till vänster om inläggen. Skrolla ned en bit så ser du en massa namn. Kram!
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-02 | 18:29:26
Alicia Starbear

hej igen jag kan inte hitta kön=(

Svar: Klicka först här: http://oceanpanthers.blogg.seDirekt när du kommer in på bloggen så ser du "Veckans event". En text som står på en vit ruta i menyn. Det vita till vänster. Följ den kolumnen (menyn) och skrolla nedåt. Tillslut kommer du se en massa siffror och namn. Där är kön.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-02 | 18:42:25
Alicia Starbear

jag hittade den

2013-05-02 | 18:45:20
Felicia Diamonpie

Hej :) ja skulle vilja ställa mig i kö till den här klubben :D Lilly kan du sätta mig i kön? C:

Svar: Absolut! :) Ställer upp.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-02 | 20:02:32
http://midnightAngel.blogg.se
Jenny skymountian

Hej ! Lilly kan du ställa mig i kön? Snälla :)

Svar: Absolut! :) Ställer upp.
oceanpanthers.blogg.se

2013-05-05 | 08:36:18

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: