Event: Spionering

Kläderna på, handskarna på, tighta jackan på. Dags för spionering.
 

Detta event kommer att vara spionering. Vi ska tillsammans i våra svarta unfiormer kommunicera i klubbchatten och spionera på människor. Alla kommer ha ett agentnamn. Jag, Lily har 005 och Steff 004. 
OBSERVERA: Vi gör detta för att det är kul, går något över styr så kommer jag säga ifrån. Om de vi spionerar på ber oss att sluta så måste vi följa deras order, för vi ska inte tränga oss på andra.
 
Datum: Söndag den 28/4 12/5
Tid: 17.30
Medtag: Svarta kläder och ett spionhumör BD
Samling: Övergivna bondgården, Nilmers högland.
 
PS: Glöm inte walkietalkien. B)
 
 

Mary Northwood

ohh wow!ska vi gå på presidentbaler och bli överfallna av ninjor...?xDDDDDDDDDDDD aja kul iallafall!hoppas att jag kan komma!jag vet redan(utan att ha kollat)att jag har en outfit som skulle kunna passa...ska vi ha hästarna med oss så finns det utrustning i spionstuk i garderoben också...xD btw så tycker jag det e ASKUL att spionera!!!när jag har tråkigt brukar jag förfölja en som ritit förbi lite på avstånd...hehehe.....spy mary is READY!GO OP!spy op,spy op,oh oh,spy op!

//
mary northwood-starwhisper-frostfire

Amanda, Förlåt, RAGNAR Rainwood

YES vad kul! 8D I'm ready!

2013-05-05 | 16:43:16

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: