Dark Core race

Idé av Rose Greenhill

Dags för ett minievent! Denna gången kommer det att vara på Dark Cores bas. Vi är medvetna om att detta inte är en plats alla kan vara på, men eftersom det var en sån kul ide tänkte jag att vi kunde ha det ändå, vi brukar ju vanligtvis undvika GÅD men ibland är det undantag.
 
Datum: Tisdag [som vanligt] den 9:e April
Tid: 17.00 [som vanligt]
Samling: Långbryggan
Övrigt: KOM I TID, eftersom det är långt bort gäller det att vara i tid eftersom vi inte kan vänta hur länge som helst.
 
Regler och annan info kommer ni få på plats! Hoppas ni kommer! :D

Rebecca ;3

Kul idé av Rose! C: Dock har jag inte hunnit göra uppdraget, så man kan åka dit igen :/ jag var liksom borta hela helgen uppe i fjällen. Kan jag vara med ändå? Jag är rädd at jag kanske inte hinner vara med då jag ska hjälpa min granne med hennes hund. Men hoppas ni har kul ialla fall! Jag kommer som sagt kanske 8D
//Beccis

Svar: Asså du måste ju kunna vara på DC basen för att delta? XDD <3
oceanpanthers.blogg.se

2013-04-09 | 07:34:36
http://starstablepownies.blogg.se
Hanniebell

Kan inte ens komma tid...

2013-04-09 | 09:25:15

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: