Hur vi hade det på eventet!

Hej alla bästa medlemmar! 
Tack så mycket för att ni var med på eventet som vi hade i tisdags! Det var superkul och många blev rädda. Vi var inne i Fågelskrämmåsen och körde en tävling vem som kunde vara inne längst! Grattis Till Alexandra Flowerforest! :) Bra jobbat!!! :) :)
 



 
 



 
 
 
 
ÅH! Jag tyckte att det var så GRYMT kul! Alla hade verkligen jätteroligt! Eller, jag hoppas det! :)
 


Alla var väldigt osäkra, för vi ville ju att de skulle ha på HÖGSTA volym! 



Ja, här är en icke läskig fågelskrämma, en utan laser!! Haha, tur att det finns sådana hära, annars skulle vi alla dööö...



Ja, här står alla, beredda att gå in.. medans alla fågelskrämmor åker runt där inne i det läskiga " landet"



Fina medlemmar assååååå! 



Vissa, var lite rädda medans andra var taggade och köttade! Yäähhh!



... Visa.... ... ja.... stod.. lite vid öppningen och bara kollade på... :P



Och vissa... stod och gömde sig... :P



Naww... <3



Och så dog jag... ( Laila ) och blev skrämd och vågade inte gå in igen, Lily, hon var modig aassåååå!



Ja, eller nej? Nej, jag går inte in xD



Jag var så skrämd, så jag liksom.. red lite fram och tillbaka xD


 
Awww, stackaren asså.. Lilla Daisy var så rädd! asså då menar jag SÅÅÅÅ rädd!
 
Sen var det dags för tävlingen, där Athena Nightlake vann! Grattis, du har vunnit 2 veckors mästare!
 
Haha, Hoppas alla hade kul!
 
XOOXOXOXOXXOXOXOO
 
// L&L
 
 











 
 

Lily Winterstar

Nice foton, gillar/diggar stort :)

2012-09-27 | 20:37:57
http://jorvikstar.bloggo.nu
Daisy Greenwood

Sant :(

2012-09-29 | 08:40:39
http://horseplanet.blogg.se
Sofie Sundawn

Det var ett jettekul Event!! 8) stackars Daisy :c
Tack för att jag fick vara med på ett foto! ;D

2012-09-29 | 09:10:15
http://starstablechampions.blogg.se
Anonym

Egentligen var du på foto Tre gånger,Sofie 8)

2012-09-29 | 10:46:29
Alexandra Flowerforest

Vann! Fattar det inte! Hur far man x-tra lotten??

Svar: Idag så drar vi vinnaren, och i den stora skålen med alla namnen på små lappar finns nämligen en extra lapp med "Alexandra Flowerforest" . Ju fler lotter desto större chans är det att det blir just dig! Så vi gör detta irl idag (laila och lily)
oceanpanthers.blogg.se

2012-09-30 | 10:09:10
Alexandra Flowerforest

Jag ar med!

2012-09-30 | 11:33:06

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: