Event: På blodigt allvar i Fågelskrämsåsen




 
 Hej Alla OP medlemmar! - och alla andra!
Det är dags för ett OFFENTLIGT event för de som har kommit in i Fågelskrämmåsen!
 

Detta är på blodigt allvar... vinnaren vinner en extra lott i 500 Starcoins tävlingen. Men vi tänkte, att eftersom alla i vår klubb inte är i lv 13, och vi vill vara så många som möjligt, så tänkte vi att ni, som inte är medlemmar i Ocean Panthers också är välkomna, och då har DU även chansen att vinna 500 Starcoins! Även om du inte är medlem i klubben!
Men det finns bara EN vinnare. One will return... Det är vinna, eller försvinna.

SPELREGLER:

Vi kommer säga "klara, färdiga GÅ!" och då får ni gå in i fågelskrämsåsen. Det handlar om att vara kvar innuti fågelskrämsåsen utan att bli upptäckt av fågelskrämmorna. Klubbägarna, alltså vi, Lily & Laila. Kommer att finnas på plats utanför grinden och se så att ni inte fuskar! ;D Du får lov att ha häst med dig in på banan. För att göra det hela mer roliga tipsar vi dig om att ha högsta volym på, så när du blir tagen av en fågelskrämma kommer du hoppa till, det gjorde i alla fall vi! När du har blivit tagen av fågelskrämmorna 2 ggr är du ute ur tävlingen. Ni MÅSTE röra er hela tiden, en av oss kommer hela tiden vara inne och se så att ni inte står stilla länge! Om vi ser det kan ni förlora ett "liv"!

 
 
DATUM:             Tisdagen den 25/9
TID:                  17.30
SAMLING:        Grinden utanför FSÅ
PRIS:                x-tra lott i 500 Starcoins tävlingen
ÖVRIG INFO:   Även ni som inte är medlem i klubben OP är välkomna och har chansen att vinna
                          500 Starcoins!


 
Såklart finns det en minitävling! Som vanligt blir det 2 veckors mästare! Denna gången blir det att vi säger klara, färdiga, GÅ! Och då ska ni springa upp på den spiralformade stigen upp till det stora trädet. Den som håller sig kvar längst på den stigen vinner! Vi står såklart vid början av stigen upp till trädet och utanför. 




HOPPAS MÅÅÅÅNGA KOMMER NU! ALLA ÄR VÄLKOMNA!

/L&L
 
 
 
 
 
 

Heather Starhill

Jag kanske kan vara med, ska se så att det passar så att jag inte har något annat för mig.

/Kram Heather

2012-09-22 | 11:26:05
http://heatherstarhill.blogg.se
lily winterstar

var är apan (tävlingen) som brukarvara med på alla event??

2012-09-22 | 13:46:19
rose greenhill

neeeeeee jag kan inte komma då :C ska till stallet IRL...

2012-09-22 | 15:58:17
Lova Nightwater

Jaa, guud va kuul :D

2012-09-22 | 17:18:42
Anonym

Lite frågor:
Får man typ skritta?
Om man krockar me ngt, förlorar man ett "liv" då oxå?
Får man va ÖVERALLT i FSÅ? Jag har lixom ett "gömställe"? Hehehehehe...
Är inte med i OP...

2012-09-22 | 17:26:51
Siri Silverstorm

Jag kommer men jag kan inte gå in där jag gjorde klart uppdraget "Var är vargen" idag så nu ska jag vänta tills i morgon för att jag och Jasper väntar på att vargarna har blivit glada tills i morgon eller vad man kan säga. Men hinner jag klart tills på tisdag?? Hoppas hoppas HOPPAS!!

//Siri Silverstorm

PS.Jag kommer endå komma och kolla om jag inte kan gå in där en. Jag är på level 12 och snart på 13 en liten bit kvar bara!!

2012-09-23 | 14:22:41
http://sirilingvall.blogg.se
Lily Winterstar

jag kommer, typ lite mindre än 1 ti8mme kavr :)

2012-09-25 | 16:46:28
http://jorvikstar.bloggo.nu
Alexandra Flowerforest

Heeeeej!! Jag vann eventet, inte mini-tavlingen om att halla sig kvar sa lange som mojligt vid tradet vid fagelskramsasen, det forsta :) Laila sa att jag bara behovde kommentera pa op`s blogg, sa, da kommenterar jag ;) Jag vann liksom x-tra lotten ;) :D :)

2012-09-26 | 18:39:06

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: