Event: KM-vecka!

 
Yayyy! Nu är det äntligen dags för ett event! Denna gången blir det ett event som pågår i hela 5 DAGAR! Det är nämligen så att vi ska ha klubbmästerskap! (förkortas "KM") 
 
VINNAREN VINNER EN EXTRA LOTT I 500 STARCOINS TÄVLINGEN! + Intervju!
 

Det är alltså ett väldigt viktigt event om du vill bli 500 Starcoins rikare! Fast, vi gör ju allt detta för att ha roligt, och att vara tillsammans! 
Från Måndag till Fredag kommer vi ha en tävling om dagen, alltså 5 tävlingar sammanlagt! Vi samlas alltid där starten för tävlingen är! (Olika samlingsplatser beroende på var tävlingarna är!)
 
 
VECKA 37 SKER DETTA :)
 
MÅNDAG:     Vingårdstävlingen                         17.00
TISDAG:       Marleys Hoppbana                       17.15
ONSDAG:     Fort Pinta                                    15.30
TORSDAG:   Baronessans Hoppbana nr. 2        17.00
FREDAG:     Steves Lopp                                 17.00

Se till att träna på loppen nudå! :D
 
VIKTIG INFORMATION
 
 
Ni kommer på 15 minuter på er att köra en tävling. Vi säger: "klara, färdiga GÅ!" Då får ni börja köra racet. Bäst tid inom 15 minuter vinner! Du får alltså köra om loppet hur många gånger som helst innan dem 15 minuterna har gått! Förstår ni inte så kommentera eller maila oss via vårt kontaktformulär. Vi kommer INTE repetera reglerna där. Ok? INTE. Vi upprepar inte detta där. Alltså får du ta ansvar att du förstår, kom inte med någon bortförklaring! :)
 
 
DU FÅR INTE HA KÖRT DAGENS TÄVLINGS RACE PÅ HELA DAGEN!
 
 
Hoppas ni kommer! Som sagt, kontakta oss gärna. :) Okej, 500 Starcoins står på spel, du vinner en extra lott om du vinner! Den som kommer...
 
1:a = 5 poäng
2:a = 3 poäng
1:a = 1 poäng
 
Mest poäng sammanlagt på alla 5 dagar vinner som sagt en extra lott plus en intervju här på Ocean Panther´s bloggen! Kom ihåg, det är denna veckan! Vecka 37!!
 
/L&L

Maggie Snowstar

Jag tror inte att jag kan komma på Onsdag för jag slutar 20 över 3 så jag tror inte att jag hinner men vi får se :)

2012-09-08 | 14:39:28
rose greenhill

hmm, lite knepiga tider... försöker komma men jag kan nog inte vara med på allt :(

2012-09-08 | 15:47:37
my törnqvist

Hej! Superfin blogg du har :) Läs gärna min ifall du vill! Kram

2012-09-08 | 16:48:13
http://mytrnqvist.blogg.se/
Lova Nightwater

Jag kan inte komma på måndag & torsdag :/

2012-09-09 | 08:07:02
Cornelia Silvernight

Hej!
Om det finns plats skulle jag järna vilja vara med i den här fina och trevliga klubben.

Hoppas ni kan svara snarast

2012-09-09 | 10:57:44
Daisy Goldcamp

JAG E MED!!! >8D

2012-09-09 | 12:58:48
Mandy moonnight<3

Hej du har inte skrivit datum ?

/Mandy

2012-09-09 | 16:52:55
http://StaarstableFans.blogg.se
Lily Winterstar

Jag vill mycket gärna ställa mig på OP kön:) frö de som vill vara medlem i OP :D

Svar: Jag har ställt upp! :)
oceanpanthers.blogg.se

2012-09-16 | 08:22:44
http://jorvikstar.bloggo.nu

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: