Event: Tävlingsdags!

 
 
Sorry för dålig bild, men det är lailaaaa som har försökt göra så bra som lily... jao.. tror hon ska göra det i fortsättningen va? xD
 
 
 
Hej alla underbara medlemmar, nu ska vi tävla igen! Förra gången vi tävlade var det klubbmästerskap, det var helt otroligt, men det var inte så många som kom. Så denna gången vi tävlar så hoppas vi att det ska komma många medlemmar! :)
Vi ska tävla i olika grenar:
 
  • Hoppning
  • Dressyr
  • Western
När vi ska hoppa, så kommer det att vara på Baronessans hoppbana nr. 3. Det är enkla regler, för det ska vara stilhoppning!
Ni ska rida så snyggt som möjligt och det ska vara i kort galopp. Ett glatt humör och en fin outfit= Mer poäng.
Jag och Lily kommer sätta poängen 1-10. 
 
När vi ska rida dressyr, det kommer att vara i steves paddock. Det ni har till uppgift till detta event är att ni ska göra ett eget dressyrprogram. NI som inte vet vad de är, Maila oss så förklarar vi :) Högsta poängen: 100%
 
Det sista , men inte det minsta, Western! Det ska vi rida i Moorland, vid Josh! Den som får bäst tid och den som har bäst outfit, vinner! Poäng 1-10
 
Vi lägger sedan till alla poängen som ni har fått, den som har flest poäng vinner!
Roligt va? 
 
Datum:  Torsdag den 8:e november
Tid: 16.00 - c. 17.30
Samling: Marleys
Övrigt: Kom i tid och ha ett glatt humör!!
 
Nej, vi har inte glömt tävlingen!
 
 
Den här gången så är det ett litet test som ni ska göra, vi kommer att göra ett litet test och på det testet så kommer det att vara lite frågor om oss och Ocean panthers! Vi ska se hur mycket ni kan om oss och våran klubb:) Vi  kommer att ta detta en och en, den som får flest rätt , vinner!
 
 
 
 

Är det något ni inte förstår? Eller har andra funderingar kring eventet? Maila oss på: [email protected] eller kontakta oss via vårt kontaktformulär under fliken "Kontakta oss" längre upp på sidan! Du får svar inom 48 timmar!
 
 
VI VILL ATT FLER SKA KOMMA! GLÖÖÖÖÖM INTE DETTA NU!
Kram från L&L
 
 
 
 
 
 
 

Anonym

Åhh, vad kul!!!:D
Liten fråga, hur långt ungefär ska dressyrprogrammet vara?:)

2012-10-29 | 19:01:33
Susan Moonstar

Innlägget över var av moi!!

2012-10-29 | 19:01:56
Siri Silverstorm

Hehe, kan typ inget om OP :/ Eller jo lite :) Det mesta i alla fall :) ♥

2012-10-29 | 20:53:06
http://sirilingvall.blogg.se
Siri Silverstorm

Jag bara KANSKE kommer :) ♥

2012-10-29 | 21:48:12
http://sirilingvall.blogg.se
Siri Silverstorm

En fråga till.. Vad vinner man??

2012-10-31 | 17:30:08
http://sirilingvall.blogg.se
rose greenhill

JAHAPP, just den dagen så slutar jag såklart skolan kl 3 istället för kl 2 som jag brukar på onsdagar -.- FÖRSÖKER komma så fort jag kan så räkna inte bort mej till western tävlingen! 8D

2012-11-01 | 09:55:15
rose greenhill

JAHAPP, just den dagen så slutar jag såklart skolan kl 3 istället för kl 2 som jag brukar på onsdagar -.- FÖRSÖKER komma så fort jag kan så räkna inte bort mej till western tävlingen! 8D

2012-11-01 | 09:55:16
Lova Nightwater

Noo! Jag slutar kl 4 på onsdagar -.-
Då mst jag jue hem oh äta, läxor oh allt det där...
Bajs oxå -.-
JAG SOM SÅ GÄRNA HADE VELAT KOMMA!!!

Svar: Tur du har då :D För den tiden kan inte vi heller...vi ska byta nu XD
oceanpanthers.blogg.se

2012-11-06 | 16:16:50

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: