Event: Äventyr i Vildmarken

 
Hej alla pantrar! Nu är det dags för ett event! Nämligen äventyr i vildmarken! Eftersom vi fått så många frågor om en ny shoppingday, så tänkte vi att vi inleda eventet genom att shoppa i Firgrove! Passar ju perfekt nu när det kommit nya heta kläder. Det kommer bli en rolig dag/kväll med underbara vänner!
 

Shopping: 
Vi samlas i Firgrovebyn och inleder genom att shoppa! Vi, eller iaf Lily kommer att som vanligt berätta om affärerna och deras kläder! 
 
Bergsklättring: Laila och jag har hittat några firnurliga och coola berg! Tillsammans ska vi bestiga ett av Firgroves högsta berg och samtidigt utsetta oss för massor av farliga fall! Detta vill ni INTE missa! Vi kommer även att gå till en unik plats högt uppe i bergen där vi äter picknick.
 
Korvgrillning: Eftersom Laila och jag är sådana fantastiska kockar tänkte vi att vi ska laga korv med bröd åt alla vid grillplatsen i Hollow Woods! När vi äter middag ska vi även prata om andra saker som är lite hemliga...
 
Skoj: Efter middagen blir det dags för skojiga lekar i Hollow Woods, och galna såklart!
 

 
Datum:      Fredagen den 19:e Oktober
Tid:           16.45
Samling:   Firgrovebyn
Ta med:    Lämpliga kläder och humor på hjärnan!
Övrigt:      Vänta på alla i bergsklättringen, alla ska hänga med!
 


Oj! Jag höll ju på att glömma!
 
 
Denna gånger ska NI klara Laila och mitt test. Det vill säga en liten bergskedja som ni ska klara av så snabbt som möjligt. Mer säger vi inte! Snabbast vinner! Men tänk på att snabb är inte alltid det bästa, att vara nogrann och försiktig kan ibland nästan vara bättre...Info får ni där!
 
HOPPAS NI KOMMER!

Massor av panter-kramar, L&L
 
 
 
 

Daisy Goldcamp

JAG KOMMER :D <3<3<3<3

2012-10-05 | 19:17:34
Anonym

Jattekul later eventet! Och tavlingen med, blir ju alldeles for nyfiken :P "Suckar belatet"...Gud! OP ar ju bara vardens basta ridklubb!

2012-10-05 | 19:18:06
Alex F

Oj, glomde skriva, Alex har ;)

2012-10-05 | 19:18:30
Lily Winterstar

Jag kommer!!! hm vad kan tävlingenb vara för något "nyfiken"

2012-10-05 | 20:08:10
http://jorvikstar.bloggo.nu
Susan Moonstar

Kommer luuunngt!! Det här kommer bli KUUL!!! Längtar supermkt, OP ÄR BÄST!!! Låter som världen roligaste event, menar det<3
Juste, haha var beräddapå att jag kommer faila VÄLDIGT mycket, haha!! Är superdålig på sånt och kommer ligga efter men tycker det är rejält roligt!!;))))

2012-10-05 | 20:23:49
Cornelia Silvernight

Hur länge håller det på?

2012-10-05 | 20:33:32
Diana Flawwerpay

Humor behövs inte, det har jag redan tillräckligt av :D

2012-10-05 | 20:34:54
rose greenhill

Jag kommer! Superkul, längtar redan <3 hejja OP!!

2012-10-05 | 22:25:52
Mandy Moonnight

Det är så j*vla typiskt, asså ni kommer kicka mej från klubben, tror jag, inte varit med på jätte länge. 19 oktober är det balders och jag ska dit. VARFÖR TSR NI ALLTID DAGAR DÅ JAG INTE KAN!!!??? <3

Men älskar er panthers <33

2012-10-05 | 23:33:43
http://StaarstableFans.blogg.se
Rose Mooncamp

kan inte komma ska sova på skolan då tyvär skulle jätte gärna komma.Möjligt vis kan jag va med ett litet tag de beror på när vi ska dit:)

2012-10-06 | 13:18:58
Elaine Mclord

Denna eventen låter suuuperkuul! Hoppas att jag kan komma! Kanske! ;D
OP ÄR BÄST! <3

2012-10-07 | 10:53:58
Jenny Skydawn

Ska se om jag kommer efter som jag får veckopeng på lördagar och kan inte shoppa då men samtidigt blir jag livstid sr på löradegen före på min 13:årsdag så vi ska se om något blir över iaf:)

Lova Nightwater

Najz!!!

2012-10-09 | 17:37:21
Daisy Eastborn

Jätte kul! Självklart är jag där ;D

2012-10-16 | 18:59:30
http://daisystarstable.blogg.se
Hanna Skyforce

Jag har varit duktig och samlat i en vecka och nu får jag använda pengarna:D
Ps. Jag brukar aldrig kunna samla det slutar alltid (nästan) med att pengarna är upp shoppade!
Ps. Jag kommer om jag kan:)

2012-10-18 | 07:21:22
http://skyforce.blogg.se
Sofie Sundawn

Ska inte ni lägga upp ett inlägg om hur vi hade det på detta Event? :)

Svar: Kommer.
oceanpanthers.blogg.se

2012-10-29 | 07:06:33

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: