Laila slutar

Hej alla söta pantrar och alla andra. Jag vill bara säga att jag ska sluta på ss, men jag kommer vara inne lite då och då. Lily kommer att vara ensam ägare av OP, men jag har sagt till henne att jag gärna vill vara kvar och ha samma position, för jag lovar att det kommer att komma fler tillfällen där jag kommer att hjälpa till. Jag kommer alltid att vara en Op:are, Och jag älskar er alla! 
 
Ni som vill ha kontakt med mig, säg till Lily, så fixar vi två :)
Jag slutar för att Jag har inte tid, min dator fungerar inte och satsar på skolan extra mycket. Jag hoppas ni förstår. men jag kommer inte va borta för evigt! MWhahah :)
 
Ha det bra så ses vi på eventen!
 
 
Kram, Laila Moonnight


 

 

Susan Moonstar

HEJ DÅ LAILA<3<3 Kommer sakna dig sjukt mkt, OP är inte hel utan dig<3<3 Hoppas du fick en fin tid på SS, glömmer inte dig<3

2012-11-30 | 20:23:06
Dady Flawwerpajj

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! GLÖMMER INTE DIG LAILA! ♥

2012-12-01 | 10:06:37
Alexandra Flowerforest

LAILA NEEEEJ!!!!(jag ar nt med i Op nu men star i ko). SOM SUS SAGER OP AR NT HEL UTAN DIG!!!! :'(:'(:'(:'(<3<3<3

2012-12-01 | 11:24:33
http://indispage.blogg.se
Siri Silverstorm

Vi kommer inte klara oss utan dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-12-01 | 15:49:37
http://sirilingvall.com

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: