Klubbmöte!

 
Nu är det dags! För att veta vad ni har funderingar och för att vi ska kunna ta åt oss av era tips vill vi nu ha ett gemensamt klubbmöte för att göra OP till än ÄNNU bättre klubb! Där får ni dela med er av era tips, funderingar och bara prata ut hur du känner det i klubben! Vad som är positivt, negativt och saker vi kan förbättra! Vi hoppas att så många som möjligt vill komma för det kommer påverka alla oss pantrar i framtiden!
 
Datum: Torsdag den 15/11
Tid: 17-c.17.40
Övrigt: Ha hjärnan med dig!
Samling: Vid bänkarna på Fort Pinta stranden. Se bilden nedan!
 
 

Massor av panterkramar, Lily & Laila
 
 

Lily Winterstar

jag kommer! ska bli kul att få dela med sig av sina många tips XD

2012-11-10 | 17:19:43
Lolli

Heej!! Kan jag få bli med i OP? Har ni någon kö??
Eller något, nej men det skulle va SÅ roligt att va med i den undarbara och omtalade OP!

Svar: Vi har en kö, men vi kan ställa upp dig där! :)
oceanpanthers.blogg.se

Lova Nightwater

Men åhhh, mst ni alltit ha på torsdagar?
Typ ända dan jag nt kan jue!

2012-11-10 | 17:47:45
Nichole Starrock

hoppas att jag hinner komma! slutar skolan sent på torsdagar och slutar ca 16:30 men jag får springa ifrån bussen! för att jag ska då inte missa klubbmötet! :D

2012-11-10 | 18:48:17
http://starstablenichole.blogg.se/
MAANNNDYY MOOONNIIGHT

varje torsdag kan jag inte, rider irl då , men hoppas det st'älls många frågor o att det blir bra svar :P Kram Mandy

2012-11-11 | 02:15:05
Siri Silverstorm

KOMMER!!!!


Kanske :)

2012-11-11 | 08:34:22
http://sirilingvall.blogg.se
Lara Mcfield

Vad kul :D

Tove Starson

kan jag få vara med i OP?

Svar: Tove, för 10000 gången. Du STÅÅÅÅR på kö. Och har länge gjort! Du hittar den här: starstableworld.se
oceanpanthers.blogg.se

2012-11-13 | 15:08:47
http://tovestarson.bloggo.nu

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: