Event: Vinterjogging!

 
Ja, inställt 2 ggr har det blivit..Nu ska vi allt se till att det blir av! Mina planer för detta event kan vi ju inte bara kasta rakt ned i papperskorgen, eller hur? Nej nu ska vi se till att röra på oss! Man får ju inte ligga och lata sig i soffan hela dagarna, right? Nej nu ska vi springa! Superroligt kommer det bli, vi kommer utföra allt detta genom finurliga lekar m.m. som jag tänkt ut. Vi hoppas att så många som möjligt kommer! :)
 
Datum: Onsdag den 19/12
Tid: 17.30
Medtag: Joggingkläder! Tajta byxor och en keps är ett måste! (se bild)
Övrigt: Glatt humör! 8D
 
Oppa OP-style! Tävlingen...OFC! Denna gången kommer alla ställa sina hästar vid observatoriet. Sen så går vi ned i linbanan till norra Länken. Där startar vi. Så säger vi "KLARA, FÄRDIGA GÅ!" och sen så ska ni springa upp för alla backar och stigar, till era hästar! Där står jag och väntar på vinnaren :3 Pris? Mästare i 2 veckor! Detaljerad information får ni där!
 
 
//L&L
 

Nichole Starrock

guud va kul! :D hoppas att jag hinner vara med! har innebandyträning på onsdagar! :3

2012-12-16 | 19:54:37
http://starstablenichole.blogg.se/
Lova Nightwater 8)

Najz c:
Jag kmr vinna, överlägset xD Nee, kmr säkert kommasist, mst bah peppa lite c:
Woopa

2012-12-16 | 19:55:53
Sandy Sunforest(Alba irl)

Kan inte komma D:

2012-12-17 | 09:07:21
http://aboutalba.blogg.se
Cornelia Silvernight

Kan tyvärr inte komma

2012-12-19 | 07:23:49

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: