Event: Nyårsfirande!

 
Snart är julen över, men ännu är inte festandet över! På nyårsafton kommer vi tillsammans fira att 2013 är på väg, och fyverkerier ska vi självklart avfyra! 
 
Självklart kommer inte eventet ske 00.00, för då är de flesta med sina familjer utomhus och kollar på fyverkerier! Nej detta blir på morgonen :) Vi kommer köra en testpanel, vilka fyverkerier är bäst? Finast? Pris? Ja årets testpanel blir alla pantrarna :D Vi kommer även avsluta med lite grillning och kanske picknick! Det kommer inte vara ett speciellt långt event, men det behöver det inte alltid vara för att vara roligt. :)
Och jag glömde säga! Detta är en fest, så FINASTE kläderna på! Eller klädsel; Kavaj som man säger lite finare. (Menas inte med att du ska ha kavaj, det säger man för att mena att du ska ha det finaste du har)

Datum: 31/12
Tid: 11.00-c.12.00
Medtag: MASSOR av fyverkerier
Klädsel: Kavaj
Övrigt: Glatt humör!
 
 
 
Och nu till tävlingen! Ja, det får ju bli klassikern: Bäst Klädsel! Denna gången kommer dock inte jag att välja, utan ni medlemmar ska få rösta (inte på dig själv) vilken outfit du tycker var finast! Flest röster vinner, ochv inner 2 veckors mästare. Tills vidare önskar vi er god fortsättning!
 
 
/L&L




 

Steff <3

JAG KOMMER!! :D :D :D

2012-12-29 | 10:48:58
http://starstableplanet.blogg.se
Siri Silverstorm

KOMMER!!! Eller ja, hoppas jag!! :) ♥

2012-12-29 | 11:28:48
http://sirilingvall.com
Mary Northwood

OHHH,YEAAA!!!s nog få till det så att jag kan komma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ska planera outfit nu!sees!!!

Siri Silverstorm

JAG KOM INTE! :(((((((((( Åhhh, jag är en dumm liten 9 årig sömntuta!!

Svar: Hahaha
oceanpanthers.blogg.se

2013-01-02 | 08:29:03
http://sirilingvall.com

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: