Event: Escape the update



"ESCAPE THE UPDATE" Vad menas med det? Tänker ni. Jo, på onsdag morgon...Klockan 10 börjar uppdateringen. Och vad ska vi göra åt det?...
 
 

Jo på onsdag morgon kommer vi prata, diskutera. Garva såklart 8D Men också, ska vi vänta på stunden då hela Jorvik stängs ned. Men vad kan man göra åt det? Jo, jag har kommit på kluriga sätt så man kan vara inne nååågra minuter efter att servern stängt ned. Men inget buggande! Nej vi är en laglig klubb. Dock börjar eventet ganska tidigt i min smak c: Får väl sätta klocka HAHAHAHA. Vi kommer alltså ha lite skoj, medans vi väntar på att spelservern stänger ned! Självklart ska vi inte bara sitta och rulla tummarna. Nej nej, jag har fler planer än så! 
 
Datum: 26/12
Tid: 09.15
Samling: Cafe Pinta
Medtag: GLATT HUMÖR
Övrigt: Vi vill ha positivt tänkande på detta event. Inget deppande, tack.
 
 
Hoppas ni kommer! :D
 
 
 
 
 
 

Hanna Skyforce (hon som aldrig kan komma på eventen)

Tävlingen då?? Antar att du har koll på det men jag blev bara lite orolig :)
Ses på eventet!!
Kram Hanna

2012-12-22 | 20:07:30
http://hannaskyforce.bloggo.nu
Siri Silverstorm

Kul! :D

2012-12-22 | 21:13:05
http://sirilingvall.com
Maary Northwood

super!klart jag kommer!!!

2012-12-25 | 21:00:06
votsaytkoolya

Jag vet inte vad det är , har hur mycket pengar dödat samtal till deltagarna hemma 2 dokusåpa . Kortare i reklam showen sa att om du vill prata med din favorit projektdeltagare till den korta nummer att ringa , så jag ringde för att tala till detta deltagarens hem 2 ; [url=http://zazvezdilsa.ru/pages/more/zvezdy.html]этот сайт[/url] men inte höra honom , och i röret , hörde jag som medlem av showen verkligen talar till dem som kom igenom , så jag har lyssnat på denna konversation handen att vänta i kön , inte vänta . Sedan räkningen kommer till 2.000 rubel , visade det sig att när jag lyssnade på ett samtal jag hade pengar togs , även om jag inte säga vad jag ska göra , stämma showen ?

2013-10-26 | 11:36:39
http://zazvezdilsa.ru

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: