Hur vi hade det på ett event - "Pizza & Party at Café Pinta!"

 
 
Här är bilder och text från klubbens senaste event!D Så sjukt kul vi hade! ÄLSKAR ER!

Vi började med att beställa pizza, alla ställde sig i kö och personal fanns på plats!
 Salamipizzan var den populäraste :3 Menyn hittar ni här!



Alla satte sig och åt medans jag och Laila höll tal, vi berättade vad vi kommer att göra i klubben mm. Info om allt vi sa kommer uppdateras senare på klubbloggen!



Eftet vårt tal ville vi dansa loss, vi dansade, och dansade och åter igen dansade.


Och skrattade, och skrattade och åter igen skrattade! :D HAAHA!



Haha kolla min pose (lily) står längst fram i blå-vit klädsel!



Sen hade vi såklart TÄVLINGEN! Som alltid finns med på ett event!


Denna gången var det klassikern "Bästa klädseln" Där vann.....




INGEN MER ÄN ROSE SKYHILL!!! Grattis! Hon vann mästare i 2 veckor! Så snyggt matchat med sitt smink! Eller hur?!


Efter det dansade vi lite till xD



Oh yeah!


Och så en liten fin kommentar också c:


Sen var jag lite DJ medans jag retade de andra som inte försökte komma in HAHAHA!



Sen bestämde vi oss för en nattritt! Vi möttes på bron där vi fotade lite gruppbilder!



Jag tog täten mot de förbaskade, men även söta kaninerna! :D



Denna bilden var så fin så jag var tvuuungen att få med den xD



Sen tog Laila täten. :)



HÖHÖ och jag var såklart den mest speedade av oss alla :3


Vi galopperade över åkern...


Och så red vi till kaninerna, de flesta körde racet men jag vägrade ;_; hatar verkligen det loppet Haha!

Sen skulle jag bjuda in en medlem, ingen mindre än Rita! Så jag red till Steve, då följde många efter. :)



Sen ville underbaraste Daisy ta en bild med mig <3 Love uuuu <3


Några få fina kommentarer denna kvällen:

 
 
Tack så sjukt mycket för denna underbara kväll! Det VAR SÅ HIMLA KUL ATT VARA MED ER! Tack tack TACK! Ni är så bäst! Utan er vore OP ingenting! Hoppas vi kommer att ha såhär kul igen! På nästa event! <3 Och dessa kommentarer, aahh! Man svimmar av! Jag önskar att hela starstable förstod att vi fanns så fler kunde uppleva denna känslan! <3 ÄLSKAR ER 4 EVER! <3
 
Tack för världens bästa kvälll!
 
//L&L

Anonym

Tack själva ni är de bästa nån sin.


Att gå med i OP är det bästa jagnånsin gjort <3<3

2012-08-08 | 11:59:17

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: