Event: SPÖKKVÄLL

 Hej Alla pantrar! Nu är det äntligen dags för ett event! Och många fler kommer inom kort på rulland band. Håll utkik!


Vi tackar alla som svarat på vårt inlägg om vad NI ville göra på eventen! En spökkväll var det 99% av alla som svarade på. Så då tänkte vi: "Äh, men då ska vi ju fixa det! :D" Så det blev det! Mycket planering ligger bakom och allt är fortfarande inte klart när det gäller historia mm. Men Laila & jag har god tid på oss. :)


Denna gången varnar vi er för skräck. Det kommer nog bli den läskigaste spökkvällen på länge. Ladda upp med kanske ett gosedjur bredvid dig om det så behövs! :p
 
Datum: Lördagen den 1:a September
Tid: OBSERVERA PRELEMENÄRT 20.00
Medtag: Glatt humör och varma kläder!
Samling: Steves Paddock
Plats: Demascusgruvan
 

Som sagt, hoppas ni inte blir allt för skraja! Vi kommer att berätta en kuslig spökhistoria, baserad på en sann historia. Efter det kommer vi att gå ut på ett litet äventyr.. snacks bjuder vi på!
 
Men ojsan, förlåt. Nää, bara skoja! Såklart jag inte har glömt den lilla apan som måste vara med!
Ja! Tävlingen denna gången blir bästa spökhistorien! Vi kommer göra det på en speciell tid, så var uppmärksam och lyssna på vi säger innan du börjar med en spökhistoria. :D


Hoppas DU kommer nudå! :D
~Törs du komma?~
 
/L&L
 
 

Lova Nightwater

Jaa! Guuuud va najs azzå!
Men... Jag är nt bra på spökhistorier... xD

2012-08-21 | 18:24:05
Athena & Blizzer. ♥

NAJS NAJS NAJS NAJS! :DDDD

2012-08-21 | 18:42:37
Daisy Greenwood

Har en perfekt histora >:) Gosedjur har jag bra mkt av... 2 stora svarta påsar med dom och sen 7 uppe + riktig katt xD

2012-08-21 | 19:25:57
abbie rainlee

Ohh gud vad jag längtar:D

2012-08-21 | 19:51:11
http://dreamjumper.bloggplatsen.se
Anonym

Ni vet att jag kmr om jag inte gör nått annat men jag föröker alltid att komma

2012-08-22 | 14:20:59
abbie rainlee

Anonym?

2012-08-22 | 21:12:49
Sofie Sundawn

NAJS! men är inte bra på spokhistorier....
Men det kommer att bli SUPER NAJS!!! xD
Bara 4 timmar kvar :D

2012-09-01 | 16:42:38
Siri Silverstorm

Jag kommer gärna!!

2012-09-01 | 19:40:59
http://sirilingvall.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: