Event: Playtime!


Yeah! Nu blir det dags för ett event! Nämligen Playtime! Vi kommer nämligen köra några olika "lekar", några rätt roliga faktiskt! En skojig dag med underbara medlemmar helt enkelt :) Har ni frågor om eventet eller inte förstår maila oss gärna via vårt kontaktformulär!
 
 
 
Okej! Vi ska göra 2 olika "lekar".

WORDSEARCH
 På "Wordsearch" som står för "ordletande" ska ni delas in i lag, två och två. Vi kommer då att samlas på Steves Gård.
Sen när alla är indelade kommer vi ge er 3 bokstäver. Till exempel: "F,B&D". Ni ska då på 10 minuter hitta så många grejer som möjligt som börjar på de bokstäverna! (Inom Silvergladebyn & Steves gård, ENDAST där.)
 
Till exempel:
 
 
 
De laget som samlar flest ord vinner ett hemligt pris som ni får veta då. Det finns vissa ord som vi inte godkänner men då berättar vi där! Vi godkänner t.ex. inte adjektiv. Substantiv är det bästa! Men namn godkänner vi.
 
Det är vi som bestämmer lagen!

Lagen kommer vi att dela in när vi är på plats!
 
 


 
 
Men såklart ska apan finnas med också! TÄVLINGEN är såklart med - som på alla event!

Vart är pantern?: Vi börjar vid Steves gård, så ska Lily galoppera och gömma sig, medans hon gömmer sig berättar Laila en ledtråd om var Lily är. När Lily utropar "KLAR" i klubbchatten ska ni galoppera dit du tror att Lily är så fort som möjligt, före de andra! Den som kommer först får ett poäng. Det ska vara helt tyst i klubbchatten under tiden då alla är och letar efter Lily. Inget prat sker fören 5 stycken har hittat Lily då Laila eller Lily tar kommandot! Då samlas vi igen på Steves gård för nästa omgång. Den som har fått 3 poäng först vinner. Vinnaren vinner som alltid titeln "MÄSTARE" i 2 veckor!

Men vi kör inte i hela Jorvik, jag kommer bara att gömma mig inom det inringade området på kartan:
 



VIKTIGT:

Vi kommer inte att repetera reglerna när vi är där. Har ni några frågor och ställer dem då kan vi inte svara på de om det är någon stor fråga! Förstår du inte hur du ska göra får du läsa om detta inlägget tills du fattar, men har vi glömt ngt eller om du har ytterliggare frågor så maila oss hemskt gärna via vårt kontaktformulär så svarar vi inom 48 timmar!
 
 
DATUM:           12/8
VECKODAG:    Söndag
TID:                 TIDEN HAR FLYTTAT FRAM TILL 12.00!!!!!!!!!
SAMLING:       Steves Gård
SLUTAR:         När alla tävlingar är avslutade och prisutdelning har skätt!
 
 
 
HOPPAS NI KOMMER NUDÅ! :D :D :D KLOCKAN 12!

KRAM! 

//L&L
 
 

Värá Flöverbäll

NÄJ JAG HINNER INTE HEM INNAN EVENTET LILY !!! D:: kommer hem den 14 D:::

2012-08-10 | 03:08:27
http://gamervera.blogspot.com
Chris Medina

Ånej.. Är bortrest från och med Söndag, buhuhuu... :'( MEN JAG HOPPAS ATT ALLA ANDRA UNDERBARA MEDLEMMAR FÅR VÄRLDENS BÄSTA DAG! <3

2012-08-10 | 12:07:12
http://jorvikchampions.blogg.se
Anonym

Jag kommer ska ställa alarmet också så jag mins för jag e lite trög ibland

2012-08-10 | 18:29:06
Anonym

Jag kommer ska ställa alarmet också så jag mins för jag e lite trög ibland

2012-08-10 | 18:29:09
Anonym

Jag kommer ska ställa alarmet också så jag mins för jag e lite trög ibland

2012-08-10 | 18:29:12
Mandy Moonnight

åh jag läste och hoppades att det INTE skulle vara på söndag och det vart exakt vad det var :/ Jag kan inte vara med för jag ska rida Islandshästar + finns nte starstable på dessa daorerna där vi är. Tusan oxå ville ju verkligen vara med... hoppas det kommer flera event snart!<3

Kram Mandy

2012-08-10 | 19:24:14
http://StaarstableFans.blogg.se
rose greenhill

hur många event ska jag tvibgas missa?! Är fortfarande bortrest :@

2012-08-11 | 19:07:38
Athena & Blizzer. <3

Hade kommit om ni inte ändrat tiden...

2012-08-12 | 10:32:39
http://starstablediary.blogg.se
Athena & Blizzer. <3

Hade kommit om ni inte ändrat tiden...

2012-08-12 | 10:32:39
http://starstablediary.blogg.se

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: