Bilder från Playtime!

 Hej! Här kommer bilder från Playtime eventet
 
Vi började med tävlingen där alla deltagare fick en ledtråd om vart jag var någonstans. Denna gången var ledtråden: "Druidernas mötesplats" Jag var alltså i Moorlands stenring!




Sedan var nästa ledtråd: "De övergivna stugorna" Rätt enkel, jag gömde mig ju såklart på övergivna bondgården! Försten som hittade mig där var ingen mindre än Molly Snowstar!



Sedan var ledtråden: "Donna Summer" och det var ju klart då Café Pinta. Försten som hittade mig där var Rita Skyhall!!!


Sen var det: "Där Steves goda ost kommer ifrån" Jag gömde mig då vid Wills Väderkvarn, det var även Molly som hann först där!

Vi körde såklart måånga fler än såhär, det är bara inte med på bild!



Vinnaren i den tävlingen blev Molly Snowstar! Grattis! Hon har vunnit en intervju!

Sen körde vi "Word Search" där alla fick bokstäverna "A,S & M" Då skulle de rida runt i SGB & Steves gård och hitta saker som började på de 3 bokstäverna.

Här startade vi:


Lite bilder när de galopperade:



Laila och jag väntade på att de 10 minutrarna skulle gå 8D



När vi var klara sa vi vinnaren.... och även där VANN MOLLY SNOWSTAR! Grattis! (Dock alla tävlande inte med på denna bilden)
 

:D

 
 Lite glädjetjut:

 
Grattis till Molly Snowstar som vunnit båda tävlingarna! Men jag måste säga att ni andra kämpade SUPERBRA! <3 Stort tack till alla som kom!

Molly Snowstar har vunnit: Titeln "Mästare" i 2 veckor + en intervju som kommer pubbas på bloggen!

Event kommer IDAG! Och alla som undrar över Ridlektionerna kan vi säga att det också är på "G"!
 
/L&L

Alexandra Flowerforest

Heeeeej Lily/Laila! Jag vann (konstiigt nog) eventet i Fagelskramsasen, det forsta :) Laila sa till mig att kommentera for att vinna sa, jag kan saga att det har en en grym klubb och att jag hoppas jag snart far lotterna:) Oops, lang kommentar, sorry!
Kramis Alex

2012-09-25 | 18:29:47
Melissa Silverlake

Hej Lilly & Laila!
Jag skulle vilja ställa en liten fråga:
Får jag vara med i OP? Smääälla?!
Skulle vara kul att ÄNTLIGEN vara med i en rolig klubb...
Ses! <3

2012-12-01 | 19:02:32

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: