OP

Jag börjar med att säga att detta är min åsikt.
 
Jag tycker att OP har varit världens bästa klubb, men nu tycker jag inte det. Jag tycker inte att det är samma stämning. Efter senaste bråket som jag lämnade för har jag inte känt mig hemma, och alla sitter på helspänn. Det är inte riktiga skratt, det är fejk skratt. Jag tycker inte att jag hör hemma i OP något mer.... Jag vill gå min egen väg.
 
Jag vet att många kommer hata mig efter detta , och kanske inlägget raderas. Men jag tycker inte OP är sig likt.
 
Får se, kommer nog lämna inom en snar framtid
 
XOXO
Steff
 

Rebecca :3

Jag håller nästan med. Man vill inte att detta ska hända. Kanske att jag lämnar nån dag. Men inte än. :( Jag hoppas det blir bättre, men aldrig kommer det bli lika bra tror jag :/ Jag hoppas att Lils tar tag i detta. :)

//Becca

Svar: Vad tror du jag gör? :/ jag har infört 4 ist för 2 event i veckan för att vi ska umgås mer. Och just nu tkr jag inte att klubben har dålig stämning :s men det är ju min åsikt xd
oceanpanthers.blogg.se

2013-07-26 | 21:52:49
http://starstablepownies.blogg.se
Amanda Silverfield

:(( Neej Steff :( <3

2013-07-26 | 22:14:55
http://AmandaSilverfield.bloggo.nu

Kommentera evenemanget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (bara OP-Lily som ser)

Bloggadress:

Kommentar: